Poster: djprozei
ik zelf voor de djm-800 gaan.
het aantal functies op deze mixer zijn enorm.
als de geluidskwaliteit vergelijkbaar is met de djm-1000 dan heb je een mixer met
super helder geluid.
perfecte a/d-d/a converters.
geen verlies in het mengpaneel omdat hij digitaal is.
veel effecten + filters
mooi display waar de effecten op weergegeven worden.
wat wil je nog meer?
Naar mijn mening heeft het digitale pas echt zin als we ook alles echt digitaal aan gaan sluiten. Pleur er een draaitafel aan of een cd speler via de RCA en het scheelt een slok op een borrel.... Overigens mag wat mij betreft morgen alles omgezet worden naar digitaal want digitaal heeft ten opzichte van analoog in mijn ogen alleen maar voordelen.
Display is inderdaad een erg goede van Pioneer.
Enige nadeel vind ik echt de prijs. Of het hoog van de toren af blazen of gewoon een keihard gerechtvaardigde prijs is zal pas bekend zijn wanneer het apparaat op de markt is. Ik zou alleen zo graag zien dat Pioneer eens wat meer ging concureren met A&H, Ecler e.d op prijs gebied. Behalve dat het dan een stuk interessanter word om een 800 te kopen (want 1799€ is goddorie een smak geld voor een paar faders en een kastje er omheen zeg

)spoort het de rest ook aan steeds sneller door te ontwikkelen.
In het high end segment ligt men elkaar veel minder dwars dan in het midden segment en juist daar word veel sneller ontwikkeld.
Word het een mooi apparaat, ben ik wel van overtuigd... ik zou alleen mijn Nuo er niet voor de deur uit kicken. Ik sleep mijn mixer namelijk overal naartoe in een bag en ik heb zo'n flauw vermoeden dat deze mixer iets minder goed tegen een val van een 10 meter hoge trap kan dan de Nuo
Mooie producten weer in ieder geval van Pioneer en hoog tijd dat ze nou eindelijk eens de DJM500 en 600 er uit tyfen want dat worden steeds meer een beetje foutjes van Pioneer als je dit er naast zet (al mag je het niet vergelijken aangezien we met veel nieuwere techniek te maken hebben).
Ik zou de 500 en 600 er uit pleuren als pioneer zijnde, deze apparaten iets in prijs laten zakken zodat ze rond de prijs van de xone zitten, flink aan product placement doen en dan is die 600 en alle wilde verhalen die daar de rondte over doen zo vergeten