Nuo5 = 5 kanaals. Dat 5é kanaal is welliswaar geen fader maar een potje.... maar een verdomd handig kanaal voor dingen als een externe EFX, sampler e.d.
En de prijzen kloppen niet naar mijn mening (advies verkoop is anemlijk een prijs waarbij grote verschillen zitten en dat verschil per merk ook nog eens enorm varieerd) ik zou gewoon de gemiddelde prijs waarvoor ie in de winkel ligt nemen. Bij de ene is het verschil tussen advies verkoop 100€ en bij een ander is het ruim 400€ en dus krijg je een beetje een vertekend beeld. Ik zou gewoon een prijs van een webshop (een gemiddelde prijs zoals je bijvoorbeeld bij new-line vind) pakken en rond die dan desnoods iets af naar boven..... zo zou ik het doen tenminste. Als de Xone:92 echt bijna 2 ruggen had gekost zou geen hond die mixer ooit hebben aangeschaft. (en laten we hopen dat de DJM800 in de uiteindelijke verkoop prijs net zoveel scheelt als de xone 92 dat doet op de advies verkoop
)
Ik heb hier bijna hetzelfde idee klaar liggen om op mijn site te pleuren maar ik heb hem iets uitgebreider genaakt en de DJM800 en 400 zijn er nog niet in verwerkt..... en die horen er gewoon in vanaf gister natuurlijk
Daarnaast mis ik nog het 1 en ander bij bepaalde apparaten.
Poster: Djillusion
inderdaad 61 midi channels
Vraag is alleen wat moet je in godsnaam met zo ontiegelijk veel midi kanalen? Maar dat mag Jeroen me uitleggen als de 800 er is in maart (of april wat was het?) en hopelijk hier ook is langs komt met een exemplaar want ik ben stront nieuwschierig naar de 800 (en de 400 ook trouwens want die is in tegenstelling tot de DJM800 en wat we van Pioneer gewent zijn namelijk wel gewoon betaalbaar
)
[edit : posts samengevoegd, geen reply geven op jezelf, gebruik EDIT]