Poster: Tekhead
Op papier ja, werk er enkele jaren mee onder dezelfde omstandigheden en dan praten we nog eens. Ik heb ook Oems gehad, weet duidelijk waarover ik spreek ! Vreemd dat de pioneer oems tot de laatste schroef worden afgebroken en zelfs gerenomeerde merken als Denon zijn crap tov Pioneer, maar een merk dat al meer dan 30 jaar DE referentie is, alles al bewezen heeft, na meer dan 2 decennia's oud nog altijd perfect werkt (de mijn zijn 23 en 27 jaar oud) is ineens prul t.o. een superoem !
Als je geen ervaring hebt met beide kan je er ook niet over meepraten.
O ja en verkoop je OEMS maar eens terug, zal je heel hard verschieten !
De Technics worden toch niet als prul neergezet? Je hebt oems gehad en weet waar je over spreekt, wat is jou negatieve ervaring dan ermee? En welke superOEM was dat? Daar ben ik wel benieuwd naar. Die van mij gaan inmiddels 4 jaar mee (Acura's), zijn regelmatig mee op pad geweest (in flightcase uiteraard) en nog nooit problemen mee gehad.?
Nogmaals, niks ten nadelen van de technics, dat zijn gewoon goede draaitafels, maar een staat van dienst is geen reden om niet naar alternatieve te kijken naar mijn mening, zeker niet als het alternatief geen kans heeft gehad om eens staat van dienst op te bouwen. Daarnaast vind ik de vergelijking die je geeft ook vreemd. Omdat andere oem producten troep zijn kan deze oem geen kwaliteit hebben?