Poster: Tekhead
Op papier ja, werk er enkele jaren mee onder dezelfde omstandigheden en dan praten we nog eens. Ik heb ook Oems gehad, weet duidelijk waarover ik spreek ! Vreemd dat de pioneer oems tot de laatste schroef worden afgebroken en zelfs gerenomeerde merken als Denon zijn crap tov Pioneer, maar een merk dat al meer dan 30 jaar DE referentie is, alles al bewezen heeft, na meer dan 2 decennia's oud nog altijd perfect werkt (de mijn zijn 23 en 27 jaar oud) is ineens prul t.o. een superoem !
Als je geen ervaring hebt met beide kan je er ook niet over meepraten.
O ja en verkoop je OEMS maar eens terug, zal je heel hard verschieten !
Poster: jeroenvs
Mijn excususes voor het nietr beantwoorden van je vraag, ik ga deze gebruiken om mee te nemen naar prive feestjes maar op fuiven speel ik voornamelijk met cds of dan binnenkort timecode cds.
Poster: Tekhead
ik heb niet gezegd dat de oem TT's crap zijn. Ik heb een Synq en een AA gehad, je interpreteerd mijn antwoord verkeerd Kobuz. Ik bedoelde enkel dat vele hier (die nog nooit met TT's hebben gewerkt, laat staan met een Technics) een mening hebben dat de OEMS beter zijn en bla bla, en dat zij wel het alternatief zijn voor de Technics, maar dat elk merk of type spelers van Pioneer geen alternatief heeft dat beterkoop is, welk merk of type ook (zie maar eens naar vele hun mening over de Gemini CDJ-700, die is nog niet uit en is al compleet de grond ingeboord),?alleen Pioneer is goed. Je hebt alternatieven ook voor Pioneer, net als voor andere standaards, dit is wat ik bedoel, niet dat het oem slecht is !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.