beste,
ik ben nu reeds een maand of 2 aan het 'klooien' geslagen met fl studio, waarom klooien? alle begin is moeilijk

na 3 mashups, waarvan er toch 2 in goede smaak gevallen zijn lijkt me, kreeg ik echt zin om m'n grenzen te verleggen, verleggen tot eigen producties en bootlegs e.d. nu vlot dit niet zo goed, wat normaal is in het begin denk ik, maar ik ontbreek ook natuurlijk muzikale kennis. maar ondanks alles zet ik door, nu had ik zo wat gemaakt, en had daar dan wat vocal overgezet, en gevraagd aan andere djs: jonges, wat is hier nu iets waar ik moet op letten, en hun antwoord was allemaal hetzelfde, doen wat je zelf goed vindt en proberen knallen. het is nog niet af, maar kheb niet echt het supergevoel, is dat normaal? moet ik dan doorgaan of start ik beter overnieuw met andere vocals? ik vind namelijk dat m'n beat en melodie niet onaardig klinken, en wou deze graag uitwerken. maar maak ik er dan beter een eigen nr van? eenvoudig blijft het beatje natuurlijk wel, het blijft een eerste werk, maar toch wil ik me daar niet achter weg steken. eenvoud moet ook kwaliteit brengen. ik maak het mezelf dus zeker niet makkelijk, omdat jullie een beeld zouden krijgen van wat ik tot nu toe al heb, post ik er ook even een linkje bij, graag reacties waardoor ik direct ook van jullie bijleer en er misschien wel voor kan zorgen dat deze toch nog wat meer kwaliteit brengt! alvast bedankt!
linkje