Ik ben was laatst opzoek naar een functie op bovengenoemde dmx bar waarbij alle lampen constant branden. Dit voor bijvoobeeld puur verlichtings doeleinden en toch maar een stekker te hoeven gebruiken, de powercon in dit geval. Weet iemand hier of deze redelijke populairen balken deze functie hebben? Kan hem zelf namelijk niet vinden en de kans dat het eropzit lijkt me aanwezig.
What do you think about Showtec Sliding Show Bar DMX T4 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Waarschijnlijk bepaalde DMX waarde, kan je niet ergens op internet een gebruiksaanwijzing vinden? Vaak bij Led Parren is het met de dipswitches te regelen.
even gegoogled: 'Met zestien ingebouwde programma's bent u niet eens meer verplicht om een externe DMX lichtsturing hierop aan te sluiten.'
Ik neem aan dat constant branden daar ook bij hoort
Het moet wel mogelijk zijn, waarschijnlijk kun je de 4 parren allemaal apart instellen op intensiteit, en dus allemaal vol aan zetten. Manueel modus denk ik.
Ik heb zelf een Botox t4 die vrijwel gelijk is aan die van Showtec. En bij die van mij is het wel mogelijk om per lamp de hoeveelheid licht in te stellen. Dus ook dat je alle 4 de lampen continue laat branden op een bepaalde sterkte.
Tis even stil geweest, maar afgelopen kerstvakantie is het me gelukt en het was idd niet heel moeilijk. Thanks voor de tips!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.