Showtec Sliding Show Bar DMX T4
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

poedel    posted on 13-12-2011 19:42
Beste mensen,

Ik ben was laatst opzoek naar een functie op bovengenoemde dmx bar waarbij alle lampen constant branden. Dit voor bijvoobeeld puur verlichtings doeleinden en toch maar een stekker te hoeven gebruiken, de powercon in dit geval. Weet iemand hier of deze redelijke populairen balken deze functie hebben? Kan hem zelf namelijk niet vinden en de kans dat het eropzit lijkt me aanwezig.
User edit by poedel on 13-12-2011 @ 19:42:58 (2%)

What do you think about Showtec Sliding Show Bar DMX T4 ??

Vote :   

Ywe    posted on 14-12-2011 17:20
Waarschijnlijk bepaalde DMX waarde, kan je niet ergens op internet een gebruiksaanwijzing vinden? Vaak bij Led Parren is het met de dipswitches te regelen.

even gegoogled:
'Met zestien ingebouwde programma's bent u niet eens meer verplicht om een externe DMX lichtsturing hierop aan te sluiten.'

Ik neem aan dat constant branden daar ook bij hoort
poedel    posted on 14-12-2011 19:22
Ja, dat dacht ik dus ook, maar dat programma zit er naar mijn idee niet op. Ofja, na het nodige googlen en uitproberen heb ik het nog niet gevonden?Cool.

En helaas heb ik geen dmx controller waarmee ik het kan besturen, dus iemand hier misschien die het wel voor elkaar gekregen heeft? Cool
sweebee    posted on 15-12-2011 09:44
Het moet wel mogelijk zijn, waarschijnlijk kun je de 4 parren allemaal apart instellen op intensiteit, en dus allemaal vol aan zetten. Manueel modus denk ik.
djmathijs    posted on 15-12-2011 13:21
Ik heb zelf een Botox t4 die vrijwel gelijk is aan die van Showtec. En bij die van mij is het wel mogelijk om per lamp de hoeveelheid licht in te stellen. Dus ook dat je alle 4 de lampen continue laat branden op een bepaalde sterkte.
poedel    posted on 15-12-2011 18:26
Ahaa, dus met manueel per lamp de lichtsterkte aanpassen moet het lukkenSmile.?Ik zal het gaan proberen, thanks.
poedel    posted on 04-01-2012 09:40
Tis even stil geweest, maar afgelopen kerstvakantie is het me gelukt en het was idd niet heel moeilijkSmile. Thanks voor de tips!

This is an old Topic

No new postings for 4.864 days.
 Post CommentThat would be 162.1 months
or a whopping 13.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

135 Users online: 44 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 25.768
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.925.230