Ik ben bezig met een track en hij zit in de eindfase. Ik wil nu mijn track masteren, maar heb werkelijk waar geen flauw idee hoe dit moet. Ik heb een beetje rondgekeken op internet en er zijn websites die het masteren van een track aanbieden tegen betaling.
Heeft iemand hier ervaring mee? Want voor hetzelfde geld 'jatten' ze gewoon je track... Als je er ervaring mee hebt, ben benieuwd welke websites. Anders alternatief? Ik wil het graag weten =]
What do you think about Mastering websites ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heb ongeveer 10 tracks gestuurd. Hij stuurt altijd een preview vooraf, mocht je niet tevreden zijn, dan past hij hem nog iets aan. Was zelf altijd erg tevreden.
Weet verder niet wat voor verwachtingen jij hebt van het masteren van een track, besef wel dat hij alleen je track mastered. De finishing touch, zorgen dat het net iets beter klinkt. Hij kan niet van een drol een taart maken, om het maar even plat te zeggen
haha dat snap ik, heb eerlijk gezegd nog nooit het verschil gehoord tussen een track die gemastered is en niet gemastered. Als iemand voorbeelden heeft, graag!
Poster: Vivado haha dat snap ik, heb eerlijk gezegd nog nooit het verschil gehoord tussen een track die gemastered is en niet gemastered. Als iemand voorbeelden heeft, graag!
hoe bedoel je dat? als je niet hoort of een plaat goed is afgemixt/gemasterd is of niet dan zit het wel heel erg fout ergens met je muzikale gehoor. ik vind het zelf altijd een wereld van verschil als een plaat van totaal on aangepast naar goed afgemixt en gemasterd gaat.
No new postings for 5.010 days. Post CommentThat would be 167 months or a whopping 13.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.