Wegens het succes van de cursus synthese, en de vraag naar nieuwe cursussen heb ik het plan opgepakt om een nieuwe cursus te gaan houden. Deze keer gaan we het over effecten hebben, niet alleen delay en reverb, maar ook compressie zal aan bod komen.
Deze cursus zal ook weer 3 uur duren en gaat 59 euro kosten. Als datum heb ik
17 december 2011 en de aanvang is 12.00u en de locatie is Eindhoven.Nu denken jullie 10 euro duurder? ja! Ik heb nu een ruimte die ik huur waardoor ik meer mensen kwijt dan (maximaal 15 personen). Ook heb ik daar faciliteiten?zoals drinken, stoelen, beamer etc. Deze ruimte is eenvoudig bereikbaar met het openbaar vervoer, en ligt op 20 min lopen vanaf het station.
Aanmelden gaat deze keer iets anders: Leden die geintereseerd zjn kunnen zich hier aanmelden (kies onderaan voor DJR cursus effecten. Vul het volledige formulier in. Zet in het opmerkingen vak je DJR nickname, dan houdt ik hier bij wie allemaal komt.
HIER AANMELDEN!Je kijgt dan vanzelf een bevestiging in je mail. Omdat ik de ruimte moet huren, en ik er zeker van wil zijn dat iedereen die zich aanmeld ook komt, dien je vooruit te betalen, Alles staat in de mail die je krijgt als je je aangemeld hebt.
Vragen kun je stellen in dit topic! Ik hoop dat de opkomst weer groot is, en het net zo gezellig wordt als de vorige keer!
Ook nu wil ik in dit topic GEEN reacties zien van te duur, te ver, te dik, te dun. ik (en ik ga er vanuit DJR mod team ook niet) hebben geen zin in dit soort discussies. Dus take it or leave it!?
En als je een muziekmaatje hebt die geen lid is, hij/zei is ook welkom. Laat hem/haar ook het formulier invullen!
Marc