Cursus effecten speciaal voor DJR leden
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

bambamstudio    posted on 20-11-2011 10:51
Wegens het succes van de cursus synthese, en de vraag naar nieuwe cursussen heb ik het plan opgepakt om een nieuwe cursus te gaan houden. Deze keer gaan we het over effecten hebben, niet alleen delay en reverb, maar ook compressie zal aan bod komen.

Deze cursus zal ook weer 3 uur duren en gaat 59 euro kosten. Als datum heb ik 17 december 2011 en de aanvang is 12.00u en de locatie is Eindhoven.

Nu denken jullie 10 euro duurder? ja! Ik heb nu een ruimte die ik huur waardoor ik meer mensen kwijt dan (maximaal 15 personen). Ook heb ik daar faciliteiten?zoals drinken, stoelen, beamer etc. Deze ruimte is eenvoudig bereikbaar met het openbaar vervoer, en ligt op 20 min lopen vanaf het station.

Aanmelden gaat deze keer iets anders: Leden die geintereseerd zjn kunnen zich hier aanmelden (kies onderaan voor DJR cursus effecten. Vul het volledige formulier in. Zet in het opmerkingen vak je DJR nickname, dan houdt ik hier bij wie allemaal komt.

HIER AANMELDEN!

Je kijgt dan vanzelf een bevestiging in je mail. Omdat ik de ruimte moet huren, en ik er zeker van wil zijn dat iedereen die zich aanmeld ook komt, dien je vooruit te betalen, Alles staat in de mail die je krijgt als je je aangemeld hebt.

Vragen kun je stellen in dit topic! Ik hoop dat de opkomst weer groot is, en het net zo gezellig wordt als de vorige keer!

Ook nu wil ik in dit topic GEEN reacties zien van te duur, te ver, te dik, te dun. ik (en ik ga er vanuit DJR mod team ook niet) hebben geen zin in dit soort discussies. Dus take it or leave it!?

En als je een muziekmaatje hebt die geen lid is, hij/zei is ook welkom. Laat hem/haar ook het formulier invullen!

Marc
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 20-11-2011 @ 11:58:05 (30%)

What do you think about Cursus effecten speciaal voor DJR leden ??

Vote :   

LilQuint    posted on 20-11-2011 11:12
Ik heb de eerste cursus niet gevoeld.
Is dat erg, ofja, word daar ook nog veel over gesproken?
bambamstudio    posted on 20-11-2011 11:25
Wat heb je niet gevoeld? Besproken? Ik snap je vraag niet
Lucalicious    posted on 20-11-2011 11:25
ligt het aan mij, of zie ik het aanmeldingsformulier nergens staan?
bambamstudio    posted on 20-11-2011 11:28
Ow fuck, link vergeten sorry!!!! nu wel Winking my eye
LilQuint    posted on 20-11-2011 16:52
Ik bedoel, die vorige cursus, als je die niet hebt gevolgt, staat dat dan los van deze?
bambamstudio    posted on 20-11-2011 17:38
Ja staat los van deze. Synthese heeft weinig te maken met effecten
main    posted on 20-11-2011 17:49
ah kut, dan kan ik niet.. was graag weer gegaan! wie weet bij de volgende weer Happy, laughing ik stuur je binnenkort trouwens nog wat eigen werk marc!
Lucalicious    posted on 20-11-2011 18:12
Ik zou graag gaan! weet alleen nog niet zeker of ik kan, dus dat ga ik ff checken!
youngbeatsz    posted on 21-11-2011 00:40
ik wil toch even iets kwijt: marc: enorm veel respect voor wat je doet voor de djr leden, echt waar. had er wel graag eens bijgeweest, maar het spreekt voor zich dat ik vanuit belgie niet kan komen, jammer. zoals u mogen er hier in belgie ook zijn. keep doing this marc!
PhonoGraaf    posted on 21-11-2011 01:18
Marc wat een bijzonder initiatief neem je weer, weinig mensen die zoiets zullen organiseren!?

Even een vraagje, is de cursus effecten vooral gericht op studiogebruik of ook op dj gebruik?
Tekhead    posted on 21-11-2011 01:29
Poster: PhonoGraaf
Marc wat een bijzonder initiatief neem je weer, weinig mensen die zoiets zullen organiseren!?

Even een vraagje, is de cursus effecten vooral gericht op studiogebruik of ook op dj gebruik?

weinig mensen kunnen dit organiseren want weinig mensen hebben de kennis en de gear om zoiets te organiseren, knap initiatief marc
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
PhonoGraaf    posted on 21-11-2011 01:47
Poster: Tekhead
weinig mensen kunnen dit organiseren want weinig mensen hebben de kennis en de gear om zoiets te organiseren, knap initiatief marc

Ja dat begrijp ik, maar zelfs met de kennis en apperatuur zou iemand niet zo snel zo'n cursus geven, denk ik...
Vind het bijzonder vriendelijk dat Marx bereid is zijn kennis met ons te delen.
bambamstudio    posted on 21-11-2011 08:06
Poster: PhonoGraaf

HEt is wel meer gericht op studio gebruik, maar! Als je weet wat een bepaald effect doet kun je hier in je DJ set zeker wat een hebben.
Lucalicious    posted on 29-11-2011 17:24
ik kan helaas niet komen aangezien ik gewoon moet voetballen. Veel plezier voor de mensen die gaan, en marc, bedankt iig voor de mogelijkheid!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

258 Users online: 132 Guests (126 Unknown)
Pages generated today : 83.228
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.880.265