Track ID I Love Techno 2011 set Crookers
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MichaelMiller    posted on 18-11-2011 19:10
Kent iemand de naam van dit nummer uit de set van the Crookers bij I Love Techno 2011?
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
www.facebook.com/michaelmillerofficial

What do you think about Track ID I Love Techno 2011 set Crookers ??

Vote :   

Bonchanoize    posted on 18-11-2011 21:27
Nope, heb het zitten denken toen ik het hoorde ook, ben eens benieuwd.
Crookers-set was trouwens bere. Dr Gonzo ftw
Let the magic begin
MichaelMiller    posted on 18-11-2011 22:32
Yeeeaaahhhh, found it! Mele & Skeet Skeet - AOHell
Ik zou trouwens toch echt wel hun (Crookers) set terug willen luisteren.
Everyone luvs it!
main    posted on 18-11-2011 22:52
Wat de fuck... Crookers op i love techno... Diep gezakt dat festival..
Bonchanoize    posted on 18-11-2011 22:54
Let the magic begin
Tekhead    posted on 19-11-2011 03:15
Poster: Bonchanoize
Nope, heb het zitten denken toen ik het hoorde ook, ben eens benieuwd.
Crookers-set was trouwens bere. Dr Gonzo ftw

Vond jij ILT goed dit jaar ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MichaelMiller    posted on 19-11-2011 10:46
Vonden jullie het slecht??Ik ga het terugluisteren maar hoorde van veel mensen dat de set van Crookers belachelijk goed was.
Tekhead    posted on 19-11-2011 11:06
The Crookers was een heel goede set, maar ik had het over ILT in't algemeen ! Dit was de 16de keer dat ik nben geweest en als er volgend jaar niet terug meer naar z'n roots wordt gegaan hou ik het wss voor bekeken, tis I love TECHNO, dus Techno moet de hoofdmoot zijn, en niet zoals nu met een orange room alleen maar dubstep en een Britse popster, aub wat heeft dit met techno te maken ?
Bonchanoize    posted on 19-11-2011 18:17
Poster: Tekhead
Vond jij ILT goed dit jaar ?

Om even op je vraag te antwoorden, ik heb niet gezegd dat ik ILT goed vond.?
Crookers waren wel geniaal en een van de weinige hoogtepunten van de avond.
Ik ga ook volledig met je akkoord over het concept van I Love 'Techno'. Enkel Red Room was echt techno en de rest had zelfs niets met techno te maken. Niet dat dat allemaal slechte dj's zijn, maar het is allesbehalve techno. Eigenlijk vooral electro in al zijn varianten. Voor mij mag er een volledige room gevuld zijn met tech house en minimal ook, dat moet niet allemaal techno zijn, maar een beetje effort mag wel. Dan kan het mij zeker niet schelen dat er 5000 dubsteppers minder zullen zijn.
Edit: @TS, ik weet dat ik hier redelijk off-topic ga. Als je liever hebt dat we deze discussie elders verderzetten, geen probleem hoor.
Let the magic begin
User edit by Bonchanoize on 19-11-2011 @ 18:18:35 (19%)
MichaelMiller    posted on 19-11-2011 18:35
O, nee.. Heb geen last van. Vind het opzich wel fijn en ben niet zo'n mierenneuker die alle standaard dingen gaat zeggen om te laten zien/lijken dat ik zo ge-wel-dig veel ervaring heb op DJR.

Ik ben het ook met jullie eens dat I Love Techno ook wel IETS met Techno te maken moet hebben. Er zijn nu belachelijk veel Dubstep-freaks, dus snap wel waarom ze zo'n room erbij pakken, maar ja...
Ik ben er zelf niet geweest, Tekhead dus?erg veel ervaring mee, en jullie weten dus echt waar jullie over praten.
Vind het niet erg om hier verder te gaan, hoor.
Tekhead    posted on 19-11-2011 21:09
Het is dan ook geen discussie over hoe goed of slecht het wel was, maar enkel dat de I Love Techno Party, de naam I Love Techno gewoon blijft gebruiken vanwege zijn grote, ook internationale bekendheid, dus commercieeele waarde, maar ze verneuken en kelderen hiermee wel het grootste indoor Techno festival van Europa, tot een bont allegaartje van snel verdwijnende stijlen en varianten.
Als je naar de ILT site gaat en de history affiche's gaat bekijken, dan zie je wat ik bedoel met dit festival verkloten, zo'n grote namen die de revue gepasseerd zijn, en dat zijn nog steeds grote namen in de technosc?ne, en als je dan ziet wat voor (met alle respect) hoop rommel, lawaai en eendagsvliegen-dj's ze laten komen, dan zeg ik alleen maar SHAME-ON-YOU LiveNation ! Deze kut-organisatie is er zelfs in geslaagd om het ILT icoon te doen wegblijven nl. Dave Clarke, degene die dit festival mee groot gemaakt heeft. Als men niet drastisch gaat veranderen is dit festival trouwens ten dode opgeschreven.
Een vergelijking met Ten Days off Techno, dat samenvalt met de Gentse Feesten, is enkel dat er daar vroeger ook alleen techno gedraaid werdt, en toen men na een x aantal jaren later ook andere stijlen liet meedoen waren de organisatoren zo correct om die naam te veranderen naar 10 days off, dit zijn tenminste niet van die uitmelkers gelijk LiveNation.
Tekhead    posted on 19-11-2011 21:11
Poster: Bonchanoize
Om even op je vraag te antwoorden, ik heb niet gezegd dat ik ILT goed vond.?
Crookers waren wel geniaal en een van de weinige hoogtepunten van de avond.
Ik ga ook volledig met je akkoord over het concept van I Love 'Techno'. Enkel Red Room was echt techno en de rest had zelfs niets met techno te maken. Niet dat dat allemaal slechte dj's zijn, maar het is allesbehalve techno. Eigenlijk vooral electro in al zijn varianten. Voor mij mag er een volledige room gevuld zijn met tech house en minimal ook, dat moet niet allemaal techno zijn, maar een beetje effort mag wel. Dan kan het mij zeker niet schelen dat er 5000 dubsteppers minder zullen zijn.
Edit: @TS, ik weet dat ik hier redelijk off-topic ga. Als je liever hebt dat we deze discussie elders verderzetten, geen probleem hoor.

Die dubstepzaal was toch niet het verhoopte succes hoor.
Bonchanoize    posted on 19-11-2011 23:11
Poster: Tekhead
Het is dan ook geen discussie over hoe goed of slecht het wel was, maar enkel dat de I Love Techno Party, de naam I Love Techno gewoon blijft gebruiken vanwege zijn grote, ook internationale bekendheid, dus commercieeele waarde, maar ze verneuken en kelderen hiermee wel het grootste indoor Techno festival van Europa, tot een bont allegaartje van snel verdwijnende stijlen en varianten.
Als je naar de ILT site gaat en de history affiche's gaat bekijken, dan zie je wat ik bedoel met dit festival verkloten, zo'n grote namen die de revue gepasseerd zijn, en dat zijn nog steeds grote namen in de technosc?ne, en als je dan ziet wat voor (met alle respect) hoop rommel, lawaai en eendagsvliegen-dj's ze laten komen, dan zeg ik alleen maar SHAME-ON-YOU LiveNation ! Deze kut-organisatie is er zelfs in geslaagd om het ILT icoon te doen wegblijven nl. Dave Clarke, degene die dit festival mee groot gemaakt heeft. Als men niet drastisch gaat veranderen is dit festival trouwens ten dode opgeschreven.
Een vergelijking met Ten Days off Techno, dat samenvalt met de Gentse Feesten, is enkel dat er daar vroeger ook alleen techno gedraaid werdt, en toen men na een x aantal jaren later ook andere stijlen liet meedoen waren de organisatoren zo correct om die naam te veranderen naar 10 days off, dit zijn tenminste niet van die uitmelkers gelijk LiveNation.

Heb voor de gelegenheid eens gekeken naar de affiches sinds 1995, en ik moet inderdaad zeggen: dat was andere koek. En het ergste is dat vele van deze dj's nog zeer actief zijn en zeker naar Belgi? te halen (met uitzondering van Daft Punk dan misschien) maar om een paar namen te noemen: Jeff Mills, Dave Clarke, Marco Bailey, Sven V?th, Rush, Richie Hawtin, Ricardo Villalobos, etc. Je gaat mij niet zeggen dat deze gasten niet te halen zijn. Als deze namen er volgend jaar niet op staan, zul je mij er niet meer zien.
Ik heb trouwens een stukje van de set van Chase & Status meegepikt, over de muziek ga ik me niet uitlaten, dat is gewoon mijn smaak niet, maar dat was geeneens een dj-set. Ze speelden gewoon een nummer uit, dan zat die Britse MC wat te lullen, en dan weer een nummer. Naar het schijnt trok Katy B ook op geen kloten, wat te verwachten was. In Belgi? hebben we dan een echt DnB-talent (Netsky, ook al ben ik geen fan) en die kunnen ze dan niet halen. Ik kan er eigenlijk niet goed bij, maar wie ben ik...?

Btw, voor de liefhebbers: de volledige set van Crookers
origineel, gedurfd, grotendeels eigen producties, geen dode momenten, gewoon sterk.
Let the magic begin
Tekhead    posted on 19-11-2011 23:31
en die gasten heb ik allemaal meegemaakt op ILT, sommige meermaals, maar weet je wat het is ? ILT is niet meer in handen van de oprichter van ILT, de eigenaar van Fuse club in Brussel, maar van een Amerikaanse Entertainmentgroep LiveNation, en die denken alleen aan geld en niet aan wat goed is, ze doen wel alsof zoals met rondvraag 'wie wil je zien op ILT' niemand maakt me wijs dat deze kul gekozen is door de aanhangers van ILT. Nogmaals, op deze manier zal het niet lang meer bestaan ILT. Als je die affiche's ziet begrijp je mijn groot ongenoegen zeker, zelfs Belgische Techno dj's zijn blijkbaar niet meer welkom zoals Marco Bailey, Redhead, Ghost, Pierre, Soulwaxx,...
User edit by Tekhead on 19-11-2011 @ 23:51:55 (22%)
Bonchanoize    posted on 20-11-2011 00:54
het is gewoon van niet willen
Let the magic begin

This is an old Topic

No new postings for 5.055 days.
 Post CommentThat would be 168.5 months
or a whopping 13.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

195 Users online: 67 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 1.133
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.336.664