Poster: Bonchanoize
Nope, heb het zitten denken toen ik het hoorde ook, ben eens benieuwd.
Crookers-set was trouwens bere. Dr Gonzo ftw
Poster: Tekhead
Vond jij ILT goed dit jaar ?
Poster: Bonchanoize
Om even op je vraag te antwoorden, ik heb niet gezegd dat ik ILT goed vond.?
Crookers waren wel geniaal en een van de weinige hoogtepunten van de avond.
Ik ga ook volledig met je akkoord over het concept van I Love 'Techno'. Enkel Red Room was echt techno en de rest had zelfs niets met techno te maken. Niet dat dat allemaal slechte dj's zijn, maar het is allesbehalve techno. Eigenlijk vooral electro in al zijn varianten. Voor mij mag er een volledige room gevuld zijn met tech house en minimal ook, dat moet niet allemaal techno zijn, maar een beetje effort mag wel. Dan kan het mij zeker niet schelen dat er 5000 dubsteppers minder zullen zijn.
Edit: @TS, ik weet dat ik hier redelijk off-topic ga. Als je liever hebt dat we deze discussie elders verderzetten, geen probleem hoor.
Poster: Tekhead
Het is dan ook geen discussie over hoe goed of slecht het wel was, maar enkel dat de I Love Techno Party, de naam I Love Techno gewoon blijft gebruiken vanwege zijn grote, ook internationale bekendheid, dus commercieeele waarde, maar ze verneuken en kelderen hiermee wel het grootste indoor Techno festival van Europa, tot een bont allegaartje van snel verdwijnende stijlen en varianten.
Als je naar de ILT site gaat en de history affiche's gaat bekijken, dan zie je wat ik bedoel met dit festival verkloten, zo'n grote namen die de revue gepasseerd zijn, en dat zijn nog steeds grote namen in de technosc?ne, en als je dan ziet wat voor (met alle respect) hoop rommel, lawaai en eendagsvliegen-dj's ze laten komen, dan zeg ik alleen maar SHAME-ON-YOU LiveNation ! Deze kut-organisatie is er zelfs in geslaagd om het ILT icoon te doen wegblijven nl. Dave Clarke, degene die dit festival mee groot gemaakt heeft. Als men niet drastisch gaat veranderen is dit festival trouwens ten dode opgeschreven.
Een vergelijking met Ten Days off Techno, dat samenvalt met de Gentse Feesten, is enkel dat er daar vroeger ook alleen techno gedraaid werdt, en toen men na een x aantal jaren later ook andere stijlen liet meedoen waren de organisatoren zo correct om die naam te veranderen naar 10 days off, dit zijn tenminste niet van die uitmelkers gelijk LiveNation.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.