Poster: Lucalicious
als het voor je dj booth is moet je juist naar pa monitors kijken, of hifi, studio monitoren zul je dan snel veel te weining vinden hebben. ik zou kijken of je kan doorsparen voor genelecs, dan heb je gelijk echt goed en mooi geluid. maar hierboven staan ook prima opties.
Poster: Cyspoz
Ik heb zelf zeer prettige ervaring met de Syrincs M3-220 DT. Dit is een 2.1 setje wat met 550 net iets buiten je genoemde budget valt maar wel zeer goede prestaties neerzet. Je kan er zachtjes mee draaien met ook lekker stevig waarbij het geluid gewoon goed blijft.?Op de website van ??n van de webshops die het verkoopt staan alleen maar lovende reacties.
Groot voordeel is dat de topjes compact zijn en met simpele microfoon statieven makkelijk op de juiste hoogte te plaatsen zijn. Daarnaast is het goed beveiligt tegen eventueel over belasting mocht je ooit een foutje maken tijdens het DJ-en.
Verder is mijn algemene advies dat je niet te veel de kant van studio monitors op gaat. Iedereen koopt wel KRKs voor het DJ-en en daar is niets mis mee. Maar je betaald dan voor een speaker die voor iets anders bedoelt is dan wat jij er mee wilt doen. Voor minder geld kun je met iets anders zoals een Syrincs hetzelfde krijgen dan wel niet meer.
Poster: Nostradamus
Dit setje heb ik zeker al overwogen, maar ik zit op dit moment met plaatsgebrek voor deze set te zetten, maar is voor mijn kamer wel wat overkill thow.
Poster: Sandr
PA aanraden en een zin later Genelecs adviseren?
Poster: D-From-Dutch
zelf vind ik de yamaha's top, alesis heb ik geen ervaring mee, behringer vind ik persoonlijk wat minder.
als ik you was zou ik naar een lokale winkel gaan om ze allemaal uit te probeeren
Poster: Lucalicious
eetje tegenstijdig idd, genelecs waren als tip voor hifi?
genelecs zijn namelijk alles behalve vlak.
wel heerlijke speakers overigens, daar niet van.
@ topic starter:JBL LSR2325P
perfect binnen je budget, en beter naar mijn mening dan wat in je liijst staat. ook krk rp 8 zou ik ff checken.
Poster: Lomme_
In die prijsklasse is het setje Syrincs M3-220DT het beste. Prijs/kwaliteit het beste setje op de markt. Zijn tevens alleen maar goede reviews van te lezen.
Moest je in de buurt wonen, mag je altijd eens langskomen om ze te testen.
zoals al gezegd, ik ben alles een KRK fandeze is nu al voor de 2de keer in dit topic aangeraden geweest maar ik moet er niet van weten.
waarom? ze spelen alles behalve neutraal
zoals al gezegd, ik ben alles een KRK fandeze is nu al voor de 2de keer in dit topic aangeraden geweest maar ik moet er niet van weten.
waarom? ze spelen alles behalve neutraal
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.