Poster: Cyspoz
Ik heb zelf zeer prettige ervaring met de Syrincs M3-220 DT. Dit is een 2.1 setje wat met 550 net iets buiten je genoemde budget valt maar wel zeer goede prestaties neerzet. Je kan er zachtjes mee draaien met ook lekker stevig waarbij het geluid gewoon goed blijft.?Op de website van ??n van de webshops die het verkoopt staan alleen maar lovende reacties.
Groot voordeel is dat de topjes compact zijn en met simpele microfoon statieven makkelijk op de juiste hoogte te plaatsen zijn. Daarnaast is het goed beveiligt tegen eventueel over belasting mocht je ooit een foutje maken tijdens het DJ-en.
Verder is mijn algemene advies dat je niet te veel de kant van studio monitors op gaat. Iedereen koopt wel KRKs voor het DJ-en en daar is niets mis mee. Maar je betaald dan voor een speaker die voor iets anders bedoelt is dan wat jij er mee wilt doen. Voor minder geld kun je met iets anders zoals een Syrincs hetzelfde krijgen dan wel niet meer.
Dit setje heb ik zeker al overwogen, maar ik zit op dit moment met plaatsgebrek voor deze set te zetten, maar is voor mijn kamer wel wat overkill thow.
De reden waarom ik STUDIO monitors wil is eigenlijk vrij simpel, aangezien er hier ondertussen een duscutie ontstaan is ivm PA vs HiFi vs Studio.
PA = te groot (lees hierboven)
HiFi, zit ik weer met een versterker en wil je iets of wat deftige SQ, zit je toch weer met een meerkost dan studio monitors die dezelfde SQ kunnen leveren.
Ikzelf hou van een hele neutrale klank, dus de sub zal niet nodig zijn.
Waarom studio monitors dus, voor 3 redenen: SQ, plaats en neutrale klank
Ik heb in de platenzaak waar ik jaar en half zaterdag ingestaan heb, behringer truth B2031A monitors ter beschikking gehad om de platen voor de ganse winkel op te laten horen en die gingen naar mijn insziens hard en laag genoeg.
dus die zitten al in mijn voorkeurslijstje.?
yamaha HS80's
Alesis M1 Active MKII
Behringer truth?B1031A
Behringer truth B2031A
tussen deze ben ik op dit moment nog heel erg aan het twijfelen