Yooo DJ's!
Ik ben in bezit van 2x de Pioneer CDJ-800 MK2's en ik wil ze als het lukt over 2 a 4 maandjes verkopen. Mijn vraag is alleen, wat kan ik er op dit moment nog ongeveer voor krijgen?. Ze zijn ongeveer 2 jaartjes oud en de garantie is volgens mij n?t verlopen. Ze zijn niet tweedehands, maar gewoon nieuw gekocht de bon zit er nog wel bij maar is zoals ik zei volgens mij niet meer geldig. De CDJ's heb ik
ALTIJD stofvrij verzorgd en ik zie ze altijd glimmen. Ook zitten er geen krasjes op en je kunt niet merken dat ze al 2 jaar oud zijn. Ook werken ze nog perfect en heb er nooit moeilijkheden mee gehad. Ik rook niet dus ze hebben
ALTIJD in een kamer gestaan waar niet gerookt word!. Ik heb ze alleen gebruikt om op te oefenen en om wat mixtapes op te nemen maar verder hebben ze stil gestaan. De handleidingen, dozen en de control kabeltjes zitten er gewoon nog netjes bij. Zoals je op de foto's ziet glimmen ze nog helemaal. Ze gaan weg omdat ik hierna 2x de CDJ-1000 MK3's wil aanschaffen. Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat ik voor deze staat nog zou kunnen krijgen.
(P.S. de DJM-800 gaat niet weg, die hou ik zelf!..)