Poster: Xtremer
De CDJ-850 is inderdaad een leuke keuze als opvolger van je CDJ-800 MK2's.
Wat eigenlijk nog een leukere keuze is, zijn de CDJ-900's.
Waarom de 900's?
- USB / Rekordbox / MIDI mogelijkheden
- Dubbel display, 1 om tracks te zoeken en 1 waarin je kunt zien hoever je track is.
- LINK! Iets wat bij de 850 ontbreekt en toch heel erg handig is. Stel je hebt 1 harddisk, dan kun je de content hiervan op beide CDJ's tegelijk lezen. Je hebt dus maar 1 USB apparaat nodig om te kunnen draaien met 2 (of 4) CDJ's.
- Snelle speler met nieuwer loopwerk
- Je hebt de al bekende features van een CDJ-800
Poster: BigSign
@Dolivieira: Thanks man dat je ze er top uit vind zien!dat is ook echt zo want ik ben iemand die erg zuinig is op spullen zoals dit. Ik weet dat de 1000 MK3's alleen nog maar tweedehands verkrijgbaar zijn, en voor op een slaapkamer vind ik persoonlijk de 2000's een beetje overdreven + het moet ook betaalbaar blijven. Het is mij ook opgevallen dat de CDJ 1000 MK3's een stuk goedkoper zijn geworden het afgelopen jaar, eerst zag je ze voor 2 paar voor zo'n ?1500,- en nu zie je ze al vanaf ongeveer ?1150,-.
Poster: Toppertje
Voor 600 wil ik ze wel
Poster: BigSign
@DJADMIN waar heb je het over?
Poster: DJADMIN
aha...zo eentje ben jij dus...net zoals in mijn topic...voor dubbeltje op de eerste rang willen zitten...
Kom me dalijk niet aan met weer BTW verhalen...
Poster: niiicola
Het gaat niet om jou...... Het gaat om Toppertje..?
Kijk maar naar de andere verkoop topics van CDJ-800's en 850's
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.