Ik las net een topic waar een beetje een discussie begon te ontstaan of je nou beter In Ears kan nemen of beter een koptelefoon. Ik ben hier zelf ook erg benieuwd naar! Graag jullie meningen/ervaringen!
Gewoon.
What do you think about In-Ears vs. Headphone ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik denk dat ik maar eens naar de winkel moet gaan om ze allebij te proberen. De Pioneer HDJ-2000, de Shure Se425 en de Monster Turbine Pro koper. Alleen weet ik niet of die laatste goed geschikt is voor DJ's..
vergeet zeker niet de sennheiser HD-25 te testen, deze sluit een stuk beter af als de HDJ's van pioneer. Een tussenoplossing die ik gebruikte is mijn HD-25 op een oor zetten en in mijn ander (vrij) oor een oordopje. De HD-25 sluit ook al vrij goed af en heeft ook een zekere demping tov geluid van buiten af..
Kijk misschien ook eens naar die nieuwe Reloop! Heb hem even uitgeprobeerd en is echt een geweldige headphone. Wel voor een serieuse prijs jammer genoeg..
dj2dj.nl
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.