Nog 1 laatste vraag, is een groter jogweel echt zoveel fijner? Naja, dat zal denkik ook wel weer persoonlijk liggen:P
Poster: MacKevin11
@Danielvb
Meer plastic? Tock juist meer alluminium? Tenminste, de reloop is toch meer plastic?
Tweedehands voor een djset vind ik zelf niet echt zo heel fijn. Ik zie wel veel pioneers voorbij komen die bijna de nieuwprijs vragen voor een 'zo goed als nieuw' product. Ik vind dj al enkele jaren leuk, ik draai ook al enkele jaren. Maar mocht ik toch nog de pioneers willen verkopen kan ik ze zelf ook nog tweede hands verkopen, ookal zal dit dan zonder winst zijn.
Heb je bij Reloop ook software als bij Pioneer? Dan bedoel ik zoiets als 'Recordbox'.
Lijkt me wel fijn voor dingen op usb te zetten, zeker omdat dat net zo werkt als bij de CDJ900 en CDJ2000.
Anyone??
Voor wat ik weet zijn dit de mogelijkheden:
- Cd in CDJ-350 doen, op de computer informatie zien (BPM en dergelijke), hier op effecten toepassen die op Virtual DJ zitten, scratchen met de CDJ-350, geluid via CDJ-350
- Muziek die op de hdd van mijn MBP staat, afspelen in Virtual Dj, dan scratchen met de CDJ-350, geluid via de CDJ-350.
In de CDJ-350 zit een geluidskaart. Dat weet ik zeker.
Weet iemand toevallig ook welke speler van deze twee ik het beste zou kunnen gebruiken in combinatie met mijn MacBook Pro? Ik wil niet dat hij gaat haperen of zo.
Ook vroeg ik mij af, ik heb een usb hub met 4 ingangen en een externe voedings kabel... Zou het dan mogelijk zijn om een volgende setup te maken (ik gebruik de CDJ's als voorbeeld):
CDJ-350 USB OUT naar hub
CDJ-350 USB OUT naar hub
HDD USB OUT naar hub (dus dan wil ik die hdd via mijn MBP kunnen benaderen, NIET via de CDJ's)
--
Hub naar MacBook Pro
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.