@ Frakke, beetje crappy maar wat foto's van mijn booth, let niet op de kabelzooi... Ik moet nog even een grotere tafel regelen. Deze setup is wel incompleet. Je moet je voorstellen dat er rechts nog een laptop op een versterker staat, die 2 DAPjes van beukende techno voorzien

http://imageshack.us/g/710/sam0719e.jpg/Ik vind kwaliteit van kabels en natuurlijk geluidskwaliteit erg belangrijk, helaas kost het wel altijd een fortuin. De 2
SC2000 zijn voorzien van een
Klotz USB A-B kabel die aangesloten zijn op een
USB hub met eigen voeding. Dit om mijn laptop te ontzien van het stroomverbruik (werkte bij mij trouwens goed tegen drop outs). De USB hub is natuurlijk aangesloten op mijn
Dell 15R laptop. Daarop draai ik
Traktor Pro 2 voornamelijk met 2 decks en soms 2 decks + 2 sampledecks (Sampledecks stuur ik aan met
2 Akai lpd8). De decks route ik via de
NI Audio10 door
On Air Tulp kabels naar mijn
Xone:42 mixer, die ook wel schreeuwt om goede kwaliteits kabels, die trouwens ook nog eens levenslange garantie hebben. ?Vanuit de Xone gaat alles direct naar de versterker door natuurlijk
On Air XLR kabels.
Als ik mijn sampledecks in Traktor niet gebruik switch ik channel 1 en 4 op mijn mixer om naar gewone cd spelers.
Mijn Korg heb ik aangesloten op de aux.
Voor de SC2000's gebruik ik de standaard mappings van Denon, die ik een beetje heb aangepast. Maar dit betreft alleen de gevoeligheid van de draaiknoppen. Iets wat meer persoonlijk kan liggen.
Zeer tevreden mee, lekkere jogwheels, LEDjes werken goed, fijne rubberen drukknoppen, en draaiknopjes met lichte klikjes wat meer preciesie geeft bij het aanpassen van de filter of effecten.