Poster: kobuz
Aannemende dat je met de dn-sc2000 twee decks gaat aansturen heb je inderdaad een reloop play of NI audio 2 nodig. Een andere geluidskaart met twee keer stereo output of meer kan ook. Het geluid gaat dan via zo'n geludiskaart naar je mixer toe.
Poster: PhonoGraaf
Ik heb zelf 2 SC2000, en ze bevallen me heel erg goed. Ik zou er alleen rekening mee houden dat je niet MEER dan 2 decks tegelijkertijd aan kan sturen, in tegenstelling tot de goedkopere Traktor Kontrol X1.
Wel vind ik het een enorm voordeel dat de SC2000 voorzien is van een jogwheel en een tempofader. Dit geeft nog een beetje het cd speler gevoel. Ook kun je leuke functies toewijzen aan de jogwheel of de fader, zoals het besturen van effecten e.d.?
Het is een top controller, maar je moet aan de hand van jouw wensen even kijken wat jij nodig hebt. Wil je 4 decks aansturen, wil je zelf beat-syncen of de auto-sync gebruiken? Met auto sync kun je net zo goed een X1 kopen.?
Het ene design is wat minimalistischer dan de ander, en natuurlijk is de SC2000 meer een tabletop en de X1 een rechthoek die perfect naast een club mixer past.
Poster: Winston
De Xone:1D en Kontrol X1 zijn weer aparte gevallen. Die zien helemaal niet uit als cd player mixer combinaties. Vaak worden ze als bijvoegsel langs een timecode set gehangen.
Terwijl de denon wel als een cd player uitziet.
Poster:?Dolivieira?
Toch lijken mij deze controller echt tof zeker als je al een mengtafel hebt. Ik zit te denken om nog 2 van deze controllers aante schaffen voor deck C en D.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.