[TK] 2 x CDJ 400,1 x DJM 350 W,1 x SE DJ5000
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJMixing    posted on 08-10-2011 15:57
Titel
2 x Pioneer CDJ 400 / 1 x Pioneer DJM 350 W / 1 x SE DJ5000
Staat
Zo goed als nieuw
Prijs
Alles bij elkaar, bieden vanaf 1150,-. Losse verkoop kan ook.
Transport
Ophalen of verzenden
Beschrijving
2 cdspelers + 1 mixer + 1 koptelefoon, allemaal van het merk Pioneer. Ik verkoop ze omdat ik eigenlijk nooit mix. Ze zijn nauwelijks gebruikt. Ik heb de mixer 5 keer aangeraakt, en omdat ik het echt zonde vind om zoveel betaald te hebben maar er niks mee doe, stop ik helemaal met mixen. Ze zijn dus zo goed als nieuw, nog nooit on the road gebruikt maar sporadisch gebruikt (eens per 4 maande) terwijl ze op mijn slaapkamer stonden. Altijd netjes afgedekt ivm stof. Gebruikssporen zijn helemaal niet aanwezig.

Gearbase item
(Plaats links naar de producten in de Gearbase)

Foto's

User edit by DJMixing on 13-10-2011 @ 11:29:58 (1%)

What do you think about [TK] 2 x CDJ 400,1 x DJM 350 W,1 x SE DJ5000 ??

Vote :   

DJMixing    posted on 12-10-2011 11:43
Geen interesse in een Pioneer CDJ 400 set? Of een DJM 350 W? Kan ook apart verkocht worden!
PhonoGraaf    posted on 12-10-2011 12:56
Ja weetje ik zou graag alleen die cdj's willen hebben. Hoeveel vraag je voor alle 2 de cdj's?
Koptelefoon en mixer heb ik al.?

En dan een vraagje, ik zie geen TAP knop op de cdj. Zit er wel gewoon een BPM counter op?
User edit by PhonoGraaf on 12-10-2011 @ 13:18:50 (100%)
DJADMIN    posted on 12-10-2011 15:08
Poster: PhonoGraaf
Ja weetje ik zou graag alleen die cdj's willen hebben. Hoeveel vraag je voor alle 2 de cdj's?
Koptelefoon en mixer heb ik al.?

En dan een vraagje, ik zie geen TAP knop op de cdj. Zit er wel gewoon een BPM counter op?

Tapknoppen op een cdj ?!?!?! In welke wereld leef jij ?
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
PhonoGraaf    posted on 12-10-2011 17:33
Een Denon wereld, waar Pioneer eigenlijk te duur is en ik dus nog nooit echt gebruik van heb gemaakt. Ik ben nu alleen wat koopjes aan het zoeken om te kijken of ik het ?berhaupt voor over heb om in een overrated merk te gaan investeren.

Ik had dus zelf al vastgesteld dat er geen TAP knoppen op een cdj zitten, maar in ieder geval nog bedankt voor de buitengewoon bijdehante herinnering. Voor de rest zal ik niet te veel op je letten want ik verwacht niet dat je met zo'n binnenkomst een nuttige bijdrage gaat leveren aan deze topic. We zijn niet allemaal zogenaamde 'Pro's', en ja, zelf jij was dus ooit een knuppel wat DJ'en betreft. Ga maar snel terug naar je eigen Pioneer wereldje, want in die van mij hebben we geen omhooggevallen merkjagers nodig.

Dus DJMixing, hoe zit het met de BPM counters? Werken ze redelijk?
En hoeveel vraag je ongeveer voor alleen de 2 cdj's?
Zimm    posted on 13-10-2011 01:56
1-0
PhonoGraaf    posted on 13-10-2011 02:34
BAM
DJADMIN    posted on 13-10-2011 09:41
Zo zo, gaat goed hier...

BAM

Schouderkloppie van je [...vul zelf maar in...]?

Een Denon wereld, waar Pioneer eigenlijk te duur is en ik dus nog nooit echt gebruik van heb gemaakt. Ik ben nu alleen wat koopjes aan het zoeken om te kijken of ik het ?berhaupt [mist : er] voor over heb om in een overrated merk te gaan investeren.

Ik had dus zelf al vastgesteld dat er geen TAP knoppen op een cdj zitten, maar in ieder geval nog bedankt voor de buitengewoon bijdehante herinnering. Voor de rest zal ik niet te veel op je letten want ik verwacht niet dat je met zo'n binnenkomst een nuttige bijdrage gaat leveren aan deze topic. We zijn niet allemaal zogenaamde 'Pro's', en ja, zelf jij was dus ooit een knuppel wat DJ'en betreft. Ga maar snel terug naar je eigen Pioneer wereldje, want in die van mij hebben we geen omhooggevallen merkjagers nodig.

Dus DJMixing, hoe zit het met de BPM counters? Werken ze redelijk?
En hoeveel vraag je ongeveer voor alleen de 2 cdj's?

Ok...ik moet dus toch even reageren....te duur....achja....is een ferrari ook te duur ? Kan jij vinden, ik kan het heel anders zien. Subjectief dus....je kan beter zeggen...ik kan pioneer niet veroorloven...of ik heb het geld er niet voor over, omdat ik geen meerwaarde zie ten opzichte van denon (wat natuurlijk ook kwalitatief erg goed spul is, tegen een wat mindere prijs). Overrated...ach...als je na zou denken.....datgeen wat je nu meer spendeert....krijg je later ook indirect terug...en dan heb ik 't over verkoopwaarde. Pioneer is, en dat weten we, waardevaster als welk merk dan ook....omdat de vraag naar deze producten altijd hoog is, en ook blijft. Dat wil zeggen dat de afschrijving gering is, zeker bij andere merken is de afschrijving veel groter...natuurlijk zijn er ook nog een paar andere waardevaste merken.

Daarnaast, op plaats 2, hebben we in de maatschappij iets als ''respect voor de ouderen''. Waarom dat zo is, zul je zelf wel weten. Zo gaat dat ook op fora jongeman, zou je moeten weten. Oftewel, respecteer de mensen die toch al...zeg 100 keer langer op een forum zitten als jou. Ik ben zelf een lid die - al zeg ik het zelf - meermaals zijn waarde hier op het forum bewezen heeft, en die ook echt bewezen heeft een actief member te zijn de laatste paar jaar. Dat ik dan een grap maak over jou opmerking (iets dat je makkelijk na had kunnen zoeken trouwens), hoort bij een forum...zo van...we hebben er w??r eentje bij (een groentje). Ook ik heb me ooit een keer door dit forum moeten werken bij de harde kern, en juist door daar voor open te staan (voor wat commentaar en ook voor de ironie en het sarcasme) kan je hier een goed functionerende member worden. En niet door meteen op je tenen getrapt te zijn. Ik zeg absoluut niet dat je over je heen moet laten lopen, maar hopelijk begrijp je de context van het verhaal.

Ohja, let even op je spelling, de members hier vinden het fijn als een post nooit meer als 1 spellingsfout bevat...dus even nalezen de volgende keer en corrigeren....

Oh en trouwens, ik ben echt geen omhooggevallen pioneer freak. Dat ik alles van pioneer heb, is omdat ik de waarde er wel van zie, veel feesten en festivals organiseer, waar pioneer simpelweg de standaard is. Daarnaast heeft pioneer zijn waarde aan mij al jarenlang bewezen. Dat wil niet zeggen dat ik nooit denon gebruikt heb, en zeker niet dat ik andere merken afzweer. In tegendeel, ik zie ook zeker de waarde van Denon in, een prima merk in mijn ogen, alleen ik gebruik het niet (meer)...

Moet ik nu ook ''BAM'' gaan zeggen ? Of sla ik over deze keer. Verder ontopic. Dank !

User edit by DJADMIN on 13-10-2011 @ 09:44:07 (22%)
Yorick    posted on 13-10-2011 09:57
Whahaha wat een gezelligheid hierzo...
DJADMIN    posted on 13-10-2011 10:12
Poster: Yorick
Whahaha wat een gezelligheid hierzo...

Yorick, we zijn toch niet anders gewend of wel Winking my eye
Yorick    posted on 13-10-2011 10:28
Ja daarom,, vind het alleen maar prachtig om te zien dit..
Blij dat ik niet meer heel actief hier ben haha..
Post meer onzin dan nuttige dingen..

Hoeveel vraag je voor die 2 cdj 400's?
DJMixing    posted on 13-10-2011 11:29
Heel gezellig enzo maar hou die eindeloze discussie over Pioneer en Denon ergens anders en liever niet in mijn verkoop topic Happy, laughing
DJADMIN    posted on 13-10-2011 11:45
Poster: DJMixing
Heel gezellig enzo maar hou die eindeloze discussie over Pioneer en Denon ergens anders en liever niet in mijn verkoop topic Happy, laughing

Dan moet ik mezelf dus excuseren...Winking my eye voor het vervuilen van je topic...maar soms zie ik hier wel eens wat staan waar ik van denk...tja Winking my eye
PhonoGraaf    posted on 13-10-2011 12:30
Ik vind dat ik behoorlijk netjes geschreven heb. Gaan we echt op spellingsfouten letten dan kunnen we er bij jou ook nog wat uit halen.

Respect voor ouderen, tuurlijk! Maar respect voor jongeren lijkt me ook belangrijk! Uiteindelijk zijn het natuurlijk de jongeren die het geld binnen gaan halen tijdens de vergrijzing in onze maatschappij. En de toekomst, dat zijn de jongeren. Je bent 5 jaar ouder dan ik, en ik ben van mening dat de gemiddelde 23 jarige nog niet veel verstandiger is dan de gemiddelde 18 jarige.

Qua ervaring, die heb ik ook wel. Ik ben ook al vanaf mijn 13e bezig met draaien. Helaas heb ik jaren lang meer tijd in school moeten steken dan in mijn hobby's. Misschien dat ik daardoor op sommige gebieden wat achter loop.
Sinds ik hier lid ben, ben ik ook actief! Ik probeer anderen te helpen maar weet dat ik zelf ook nog veel tips kan gebruiken. Maar om die tips op zo'n manier te krijgen vind ik wat minder leuk.
Als ik een gewone vraag stel, en van een heel iemand anders een antwoord krijg waar ik niet eens iets aan heb, dan schiet ik in de verdediging/aanval. Op die manier probeer ik dan door die zogenaamde harde kern te komen.
Dat ik antwoord terug had kunnen vinden ergens op dit forum zal best gelden voor de vraag over de TAP en BPM. Maar mijn belangrijkste vraag was hoeveel DJMixing wil hebben voor zijn CDJ's.
main    posted on 13-10-2011 12:43
hoeveel per cdj?

kan een mod alle bovenstaande posts even verwijderen btw, typisch dit..
DJADMIN    posted on 13-10-2011 13:34
Poster: main
hoeveel per cdj?

kan een mod alle bovenstaande posts even verwijderen btw, typisch dit..

Mwah main, aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant, je weet hoeveel ik me nog in topics meng (bijzonder weinig)...nu reageer ik ??n keer en zou alles verwijderd moeten worden...mwah...

Poster : Phonograaf

Ik vind dat ik behoorlijk netjes geschreven heb. Gaan we echt op spellingsfouten letten dan kunnen we er bij jou ook nog wat uit halen.

Respect voor ouderen, tuurlijk! Maar respect voor jongeren lijkt me ook belangrijk! Uiteindelijk zijn het natuurlijk de jongeren die het geld binnen gaan halen tijdens de vergrijzing in onze maatschappij. En de toekomst, dat zijn de jongeren. Je bent 5 jaar ouder dan ik, en ik ben van mening dat de gemiddelde 23 jarige nog niet veel verstandiger is dan de gemiddelde 18 jarige.

1. Start met spellingscontrole dan
2. Respect voor ouderen heb ik niet direct gezegd, ik heb gezegd respect voor mensen die hier al veel langer en actiever op het forum zijn
3. Ach...leeftijd...je kent me tenslotte niet...hoe weet je dan hoe verstandig ik ben...

Sorry jongens dat ik toch nog een keer reageer...maargoed, ik wil soms wel even mijn eigen hachie redden...

Vanaf nu dan weer ontopic, als er nog iets is phonograag, dan PM me maar (als je durft?Cool)

qntr0l    posted on 13-10-2011 14:09
Poster: DJADMIN
Mwah main, aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant, je weet hoeveel ik me nog in topics meng (bijzonder weinig)...nu reageer ik ??n keer en zou alles verwijderd moeten worden...mwah...

2. Respect voor ouderen heb ik niet direct gezegd, ik heb gezegd respect voor mensen die hier al veel langer en actiever op het forum zijn
3. Ach...leeftijd...je kent me tenslotte niet...hoe weet je dan hoe verstandig ik ben...

Sorry jongens dat ik toch nog een keer reageer...maargoed, ik wil soms wel even mijn eigen hachie redden...

Vanaf nu dan weer ontopic, als er nog iets is phonograag, dan PM me maar (als je durft?Cool)

Nou wil ik niet heel lullig zijn, maar ik vind de post van meneer Phonograaf beter te lezen dan die van jou. Hij enkel wat spelfoutjes, jij die waarschijnlijk een baksteen op de '.' hebt liggen en daarna ook nog vergeet een hoofdletter aan het begin van je nieuwe zin te gebruiken. Ook de (te) lange zinnen met veel spreektaal maken het lezen er niet makkelijker op.

Ontopic: Eventueel interesse in het setje CDJ-400's. Wat is de vraagprijs hiervoor?

main    posted on 13-10-2011 14:18
Poster: DJADMIN

doelde meer op de algemene discussie haha
PhonoGraaf    posted on 13-10-2011 16:08
'Daarnaast, op plaats 2, hebben we in de maatschappij iets als ''respect voor de ouderen''. Waarom dat zo is, zul je zelf wel weten. Zo gaat dat ook op fora jongeman, zou je moeten weten.'?

Je haalt zelf een vergelijking met de maatschappij tevoorschijn. Ik val daar op terug met mijn reactie over die ouderen.
Verder benader ik iedereen vriendelijk en behulpzaam TENZIJ ik een antwoord krijg waarin word gevraagd van welke planeet ik kom. En dat terwijl mijn vraag niet eens aan diegene gericht was.

Mijn spelling is prima als ik mijn vorige reacties door de spellingscontrole heen haal. De fouten die jij over mijn tekst vermeld kan die controle niet terug vinden...?
DJADMIN    posted on 13-10-2011 16:35
Ik had gevraagd om wanneer je nog iets te vermelden had, me dit per PM toe te sturen, en niet het topic van djmixing te vervuilen. Ik kan hier ook wel weer op reageren, maar om verdere reacties uit te lokken doe ik dit niet. Blijkbaar weet je niet wanneer je op moet houden. Laten we vooral djmixing zijn gear verkopen.
Zimm    posted on 14-10-2011 02:17
Leuk en aardig dat gemiemel over spelling en grammatica,?maar als je zelf niet weet hoe je een vergelijkende trap moet formuleren...

Pioneer is, en dat weten we, waardevaster als welk merk dan ook....

Als moet hier vervangen worden door dan
main    posted on 14-10-2011 08:17
Poster: Zimm
Leuk en aardig dat gemiemel over spelling en grammatica,?maar als je zelf niet weet hoe je een vergelijkende trap moet formuleren...

Pioneer is, en dat weten we, waardevaster als welk merk dan ook....

Als moet hier vervangen worden door dan

Heel goed van je om zelf de discussie nog even voort te zetten, hier hebben we heel veel aan. Bedankt voor het vervuilen van dit topic
iGrasmat    posted on 14-10-2011 18:50
Me likey dit topic. Cool
@main: Als de topicstarter zijn topic niet vervuild wil hebben moet hij ook eens reageren op wat de mensen vragen, die vraag luidt al vele malen:

Hoeveel euro per CDJ-400?
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
User edit by iGrasmat on 14-10-2011 @ 18:50:33 (1%)
PhonoGraaf    posted on 14-10-2011 19:02
@ iGrasmat, ik benaderde de verkoper via PM en kreeg meteen antwoord over de prijs.
DJMixing    posted on 15-10-2011 00:08
Een update: De CDJ 400 spelers zijn verkocht!

@ iGrasmat, inderdaad. Elke persoon met een vraag over de verkoop heb ik toegelicht over de prijs.

De Pioneer DJM-350 w is nog te koop!?
Mocht je interesse hebben, stuur me dan een PM Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 5.091 days.
 Post CommentThat would be 169.7 months
or a whopping 13.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

173 Users online: 53 Guests (120 Unknown)
Pages generated today : 7.981
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.343.512