Poster: PhonoGraaf
Ja weetje ik zou graag alleen die cdj's willen hebben. Hoeveel vraag je voor alle 2 de cdj's?
Koptelefoon en mixer heb ik al.?
En dan een vraagje, ik zie geen TAP knop op de cdj. Zit er wel gewoon een BPM counter op?
Poster: PhonoGraaf
BAM
Schouderkloppie van je [...vul zelf maar in...]?Poster: PhonoGraaf
Een Denon wereld, waar Pioneer eigenlijk te duur is en ik dus nog nooit echt gebruik van heb gemaakt. Ik ben nu alleen wat koopjes aan het zoeken om te kijken of ik het ?berhaupt [mist : er] voor over heb om in een overrated merk te gaan investeren.
Ik had dus zelf al vastgesteld dat er geen TAP knoppen op een cdj zitten, maar in ieder geval nog bedankt voor de buitengewoon bijdehante herinnering. Voor de rest zal ik niet te veel op je letten want ik verwacht niet dat je met zo'n binnenkomst een nuttige bijdrage gaat leveren aan deze topic. We zijn niet allemaal zogenaamde 'Pro's', en ja, zelf jij was dus ooit een knuppel wat DJ'en betreft. Ga maar snel terug naar je eigen Pioneer wereldje, want in die van mij hebben we geen omhooggevallen merkjagers nodig.
Dus DJMixing, hoe zit het met de BPM counters? Werken ze redelijk?
En hoeveel vraag je ongeveer voor alleen de 2 cdj's?
Ok...ik moet dus toch even reageren....te duur....achja....is een ferrari ook te duur ? Kan jij vinden, ik kan het heel anders zien. Subjectief dus....je kan beter zeggen...ik kan pioneer niet veroorloven...of ik heb het geld er niet voor over, omdat ik geen meerwaarde zie ten opzichte van denon (wat natuurlijk ook kwalitatief erg goed spul is, tegen een wat mindere prijs). Overrated...ach...als je na zou denken.....datgeen wat je nu meer spendeert....krijg je later ook indirect terug...en dan heb ik 't over verkoopwaarde. Pioneer is, en dat weten we, waardevaster als welk merk dan ook....omdat de vraag naar deze producten altijd hoog is, en ook blijft. Dat wil zeggen dat de afschrijving gering is, zeker bij andere merken is de afschrijving veel groter...natuurlijk zijn er ook nog een paar andere waardevaste merken.
Daarnaast, op plaats 2, hebben we in de maatschappij iets als ''respect voor de ouderen''. Waarom dat zo is, zul je zelf wel weten. Zo gaat dat ook op fora jongeman, zou je moeten weten. Oftewel, respecteer de mensen die toch al...zeg 100 keer langer op een forum zitten als jou. Ik ben zelf een lid die - al zeg ik het zelf - meermaals zijn waarde hier op het forum bewezen heeft, en die ook echt bewezen heeft een actief member te zijn de laatste paar jaar. Dat ik dan een grap maak over jou opmerking (iets dat je makkelijk na had kunnen zoeken trouwens), hoort bij een forum...zo van...we hebben er w??r eentje bij (een groentje). Ook ik heb me ooit een keer door dit forum moeten werken bij de harde kern, en juist door daar voor open te staan (voor wat commentaar en ook voor de ironie en het sarcasme) kan je hier een goed functionerende member worden. En niet door meteen op je tenen getrapt te zijn. Ik zeg absoluut niet dat je over je heen moet laten lopen, maar hopelijk begrijp je de context van het verhaal.
Ohja, let even op je spelling, de members hier vinden het fijn als een post nooit meer als 1 spellingsfout bevat...dus even nalezen de volgende keer en corrigeren....
Oh en trouwens, ik ben echt geen omhooggevallen pioneer freak. Dat ik alles van pioneer heb, is omdat ik de waarde er wel van zie, veel feesten en festivals organiseer, waar pioneer simpelweg de standaard is. Daarnaast heeft pioneer zijn waarde aan mij al jarenlang bewezen. Dat wil niet zeggen dat ik nooit denon gebruikt heb, en zeker niet dat ik andere merken afzweer. In tegendeel, ik zie ook zeker de waarde van Denon in, een prima merk in mijn ogen, alleen ik gebruik het niet (meer)...
Moet ik nu ook ''BAM'' gaan zeggen ? Of sla ik over deze keer. Verder ontopic. Dank !
Poster: Yorick
Whahaha wat een gezelligheid hierzo...
Poster: DJMixing
Heel gezellig enzo maar hou die eindeloze discussie over Pioneer en Denon ergens anders en liever niet in mijn verkoop topic
Poster: main
hoeveel per cdj?
kan een mod alle bovenstaande posts even verwijderen btw, typisch dit..
Poster : Phonograaf
Ik vind dat ik behoorlijk netjes geschreven heb. Gaan we echt op spellingsfouten letten dan kunnen we er bij jou ook nog wat uit halen.
Respect voor ouderen, tuurlijk! Maar respect voor jongeren lijkt me ook belangrijk! Uiteindelijk zijn het natuurlijk de jongeren die het geld binnen gaan halen tijdens de vergrijzing in onze maatschappij. En de toekomst, dat zijn de jongeren. Je bent 5 jaar ouder dan ik, en ik ben van mening dat de gemiddelde 23 jarige nog niet veel verstandiger is dan de gemiddelde 18 jarige.
Poster: DJADMIN
Mwah main, aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant, je weet hoeveel ik me nog in topics meng (bijzonder weinig)...nu reageer ik ??n keer en zou alles verwijderd moeten worden...mwah...
1. Start met spellingscontrole dan
2. Respect voor ouderen heb ik niet direct gezegd, ik heb gezegd respect voor mensen die hier al veel langer en actiever op het forum zijn
3. Ach...leeftijd...je kent me tenslotte niet...hoe weet je dan hoe verstandig ik ben...
Sorry jongens dat ik toch nog een keer reageer...maargoed, ik wil soms wel even mijn eigen hachie redden...
Vanaf nu dan weer ontopic, als er nog iets is phonograag, dan PM me maar (als je durft?)
Poster: DJADMIN
Mwah main, aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant, je weet hoeveel ik me nog in topics meng (bijzonder weinig)...nu reageer ik ??n keer en zou alles verwijderd moeten worden...mwah...
1. Start met spellingscontrole dan
2. Respect voor ouderen heb ik niet direct gezegd, ik heb gezegd respect voor mensen die hier al veel langer en actiever op het forum zijn
3. Ach...leeftijd...je kent me tenslotte niet...hoe weet je dan hoe verstandig ik ben...
Sorry jongens dat ik toch nog een keer reageer...maargoed, ik wil soms wel even mijn eigen hachie redden...
Vanaf nu dan weer ontopic, als er nog iets is phonograag, dan PM me maar (als je durft?)
Poster: Zimm
Leuk en aardig dat gemiemel over spelling en grammatica,?maar als je zelf niet weet hoe je een vergelijkende trap moet formuleren...
Pioneer is, en dat weten we, waardevaster als welk merk dan ook....
Als moet hier vervangen worden door dan
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.