Poster: Rusafli
Ik heb zelf ook o.a. 2 maal 5 meter van der Hull kabel liggen ?en ik moet zeggen dat ze hun geld absoluut niet waard zijn. Er zijn kabels die 20 keer goedkoper zijn en beter klinken.
Dat geloof ik ook, ik ken van der Hull persoonlijk (oude man, 70 jaar, geld zat), en hij weet precies hoe die kabels in elkaar zitten, ze kunnen niet gesoldeerd worden en moeten aan de connector worden geperst, bestaat uit een legereing van 5 verschillende soorten metaal. enz.enz.. Dat van der Hull weet waar het over gaat is voor mij wel duidelijk, hij wist precies te vertellen hoe frequenties zich gedragen in een kabel (middentonen willen graag aan de buitenkant van de kabel zitten) en de kabel moet op precies het goede punt worden afgeknipt (waar alle frequenties op hetzelfde punt zijn). Hij heeft dit niet voor niets uitgezocht, deze kabels zijn speciaal voor referentiebioscopen en studio's waar referentie heel belangrijk is.
Dat een goedkopere kabel beter klinkt kan ik me best voorstellen, omdat deze waarschijnlijk beter matched bij jouw speakerset (ik weet niet wat voor speakers je hebt

)