Pro
+

Mechelen
Traktor is redelijk universeel, Serato vraagt hardware van Serato zelf dacht ik...
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Pro

Baarn
Ik denk dat je dat niet gaat lukken, aangezien je je dj software toch ergens anders haalt dan in een pc zaak. Windows kan prima alleen moet je hem ook daar alleen voor gebruiken. Ik heb een mac met traktor pro(Wellis waar geen timecoded maar met controllers ect.) Heb hier een Giga HD geluidskaart aan hangen en dat gaat perfect. Ik denk dat timecoded wel moet lukken met jou geluidskaart bij traktor. Je hebt alleen nog je timecoded cd/platen nodig.
Wat is je buget voor een laptop? Als het kan zou ik een macbook kopen omdat hij stabiel is en verlicht toetsenbord heeft(Erg prettig tijdens het draaien). Maar een windows laptop kan ook, ligt aan je buget!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Almost-Pro

Zaltbommel
't verschil in Traktor en Traktor Scratch zit hem in een licentie (software-matig). Tijdcode wordt herkend in 'Scratch'. Dus een andere geluidskaart werkt wel in Traktor of Traktor Scratch, zo gebruik ik ook een Audio2 geluidskaart die geen Scratch ondersteund. Wat Unidentified zegt klopt wel; Traktor Scratch werkt alleen met de Audio4, Audio6 (Scratch Duo), Audio 8, en Audio 10 (Scratch Pro & Scratch Duo) geluidskaarten en met de Traktor S4. De Traktor S4 is te vergelijken met de Audio4 geluidskaart vanwege de 2 line/phono inputs die erop zitten.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||