Een kabelgoot kan je gewoon kopen en onderaan tegen je bureau vijzen. Daarna maak je gewoon met een klokboor een proper gat dat direct uitmondt in de kabelgoot.
Voor de houtkeuze kan je 2 kanten opgaan. Of je koopt vezelplaat die is afgewerkt met een bepaalde kleur/reli?f OF je werkt in MDF. Dan moet je zelf nog wel schilderen maar het is algemeen geweten dat dat leuker werkt, goedkoper is maar toch nog sterk.
Tafelpoten moet je zelf bekijken om de hoeveel cm/meter je deze zet. Valt te zien wat er praktisch mogelijk is. Vergeet zeker geen dwarse plaat achteraan je bureau te vijzen, zo voorkom je dat ie gaat schommelen.
Als je nog niet de grootste doe-het-zelver bent, moet je klaargemaakte ledstrips kopen. Die zijn zelfklevend als stickers en steek je gewoon in de stekker. Vaak krijg je er dan nog een mooie afstandbediening mee voor van je bureau een kermis attractie te maken met al die flikkerende lichten.
Verder, pas heel goed op met wat je maakt en doet en laat je zeker ook in de praktijk begeleiden door iemand met meer kennis. Wij kunnen enkel hints geven op deze manier, maar jij moet het wel tot een goed einde helpen.
Hoop dat ik je hiermee wat heb geholpen...
ps: de termen die ik heb gebruik, zoek die eerst op voor je gaat vragen wat ik daarmee bedoel

.