Muziek uitwisselen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jeffrey412    posted on 14-09-2011 16:47
Hallo, Af toe krijg ik wel is mee dat dj's onderling muziek uitwisselen. Zijn er dj's op dit forum die dat ook doen? Zo ja, en jullie kopen je muziek, is dit dan toegestaan? Zo nee, kunnen ze dit dan natrekken als jij zegt dat je dit nummer hebt gekocht en gewoon een kopie hebt van de aankoopbon ? Ben beniewd !??
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol

What do you think about Muziek uitwisselen ??

Vote :   

Lomme_    posted on 14-09-2011 17:09
Er worden w?l degelijk nummers uitgewisseld onder DJ's, ook onder de professionelen onder ons. Meestal zijn dit wel promo's die een DJ/Producer heeft gemaakt en wilt laten beoordelen of om support vragen. Daarmee dat je onderin Soundcloud ook vaak de zin 'Full Support!' ziet staan.?

Als ik mijn nummers bij Beatport koop, kan ik na betaling de nummers downloaden van Beatport en direct na betaling heb je al een factuur in je mailbox zitten. Je zou wel de naam van de factuur kunnen veranderen, maar dan vraag ik me af waar je me bezig bent. Ik zou dan ook nooit de facturen van mijn nummers naar iemand anders sturen.
jeffrey412    posted on 15-09-2011 01:28
Alleen de promo's dus van de echte prof's ...

Hoe zit dat dan met de DJ's die gewoon in bar-dancings/club staan ?
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol

This is an old Topic

No new postings for 4.990 days.
 Post CommentThat would be 166.3 months
or a whopping 13.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

121 Users online: 28 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 20.100
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.828.559