Hallo,
Af toe krijg ik wel is mee dat dj's onderling muziek uitwisselen. Zijn er dj's op dit forum die dat ook doen?
Zo ja, en jullie kopen je muziek, is dit dan toegestaan? Zo nee, kunnen ze dit dan natrekken als jij zegt dat je dit nummer hebt gekocht en gewoon een kopie hebt van de aankoopbon ?
Ben beniewd !??
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
What do you think about Muziek uitwisselen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Er worden w?l degelijk nummers uitgewisseld onder DJ's, ook onder de professionelen onder ons. Meestal zijn dit wel promo's die een DJ/Producer heeft gemaakt en wilt laten beoordelen of om support vragen. Daarmee dat je onderin Soundcloud ook vaak de zin 'Full Support!' ziet staan.?
Als ik mijn nummers bij Beatport koop, kan ik na betaling de nummers downloaden van Beatport en direct na betaling heb je al een factuur in je mailbox zitten. Je zou wel de naam van de factuur kunnen veranderen, maar dan vraag ik me af waar je me bezig bent. Ik zou dan ook nooit de facturen van mijn nummers naar iemand anders sturen.
Hoe zit dat dan met de DJ's die gewoon in bar-dancings/club staan ?
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.