Poster: Aziaat
Daardoor heb ik altijd zitten rondlopen met gedacht dat een adapter het elektriciteitsnet omvormt tot het juiste spanningsverschil voor de apparaten.
Iemand die mijn redenering kan bevestigen? Volg geen elektriciteit :p
Poster: Dolivieira
Daar heb die audio 10 geen last van. Aangezien de adapter er bij zit alleen om de Audio10 te voeden als de laptop uit is zodat je makkelijk kan schakkelen tussen DJs en of analoog kan blijven draaien. Bij de Audio8 was dat namelijk niet nodig vanwege de Muticore Kabels. En sommige adapters hebben een automatische omvormer. Weet niet of het bij de Audio10/6 adapters ook het geval is.
Poster: david87
Het is idd zo dat het Amerikaanse net op 110V zit en Europese op 230V. Je hebt blijkbaar heel wat omzetters om de spanning om te zetten maar nu weet ik niet hoe goed de audio 10 zal reageren als er ineens 10HZ minder dan geprogrammeerd op ons stroomnet zit...
Hoe groot is de kans dat dit pakje door de douane gecontroleerd word en ik alsnog invoertax en btw ga moeten betalen ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.