Poster: Dolivieira
Daar heb die audio 10 geen last van. Aangezien de adapter er bij zit alleen om de Audio10 te voeden als de laptop uit is zodat je makkelijk kan schakkelen tussen DJs en of analoog kan blijven draaien. Bij de Audio8 was dat namelijk niet nodig vanwege de Muticore Kabels. En sommige adapters hebben een automatische omvormer. Weet niet of het bij de Audio10/6 adapters ook het geval is.
Weet je dat zeker? Mijn audio 10 doet niks zonder zijn adapter hoor. De audio 10 moet op netstroom omdat hij 4 kanalen ondersteund en er dus ook 4 phono voorversterkers inzitten terwijl bij de 8, 6 en 4 dit maar 2 voorversterkers waren. 4 voorversterkers op 1 usb poort zou lang niet altijd goed werken en vandaar de voeding.
Ik vind dit persoonlijk ontzettend onhandig en ik denk ook niet dat veel mensen 4 decks met TT's gebruiken dus mijn inziens was 2 phono voorversterkers genoeg geweest. Had die ellendige voeding ook weg kunnen blijven.
Ik zou trouwens altijd iets in Nederland kopen, in verband met garantie, ondersteuning en al die ellende. Ik betaal graag wat extra voor service.