Steve Angello Dance Valley (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MichaelMiller    posted on 10-08-2011 19:46
Hey DJR,
een aantal van jullie zijn vast op Dance Valley geweest, ik was er ook graag heen gegaan.
Steve Angello was 1 van de fantastische DJ's die ook zou draaien. Hij zou het feest afsluiten 's avonds.

Hij staat dus voor een heel groot en fantastisch publiek en is een voorbeeld voor veel DJ's.
Nu blijkt dat hij van te voren alles opgenomen heeft;
Hij moest alleen?op play drukken, en een beetje faken met knopjes. Op Twitter e.d. heeft hij een
hoop stront over zich heen gekregen, begrijpelijk vind ik. Ontzettend veel DJ's hadden graag op zijn plaats gestaan en ontzettend hun best gedaan. Aan het begin van het filmpje staat hij ook een beetje van; Ja, het zal wel.. Ik heb er zin in (maar niet heus). Gaat een tijd met zijn rug naar het publiek staan, wat drinken. Sigaretje tijdens het draaien (doen meer DJ's, heb Dyna ook zien doen maar komt niet sympathiek over) enz.

Eerst was het echt een voorbeeld voor me, maar ik heb nu vrijwel geen sympathiek er meer voor. Ik ben heel erg benieuwd naar wat jullie, mede-DJ's, erover denken. Op Youtube zijn alle filmpjes van zijn set verwijderd (Confused?). Veel hadden de titel; 'How to fake your fans'. Ik heb een filmpje kunnen vinden;

http://www.dumpert.nl/mediabase/1644611/d188e85d/steve_angello_is_gemakzuchtig.html

Grtz!
Miguel Pajaro / DJ Qualix|

P.S. Volgens mij doen heel veel DJ's tijdens hun set net alsof ze heel druk bezig zijn door aan knopjes te draaien van een deck dat niet eens wordt gebruikt ofzo. Gewoon om houding te geven, en publiek te laten denken van; Sooooo, hij is een goede DJ. Of is dit niet zo?
www.facebook.com/michaelmillerofficial

What do you think about Steve Angello Dance Valley ??

Vote :   

Henri_D    posted on 10-08-2011 21:28
denk ergens dat dit gewoon de eenvoudige waarheid is... Pyro en lichteffecten show kan niet in perfectie uitgewerkt worden zonder voorgemaakte mix. En publiek op festivals verwacht van de eindshows echt prachtige wonders (kijk maar naar tomorowland shows), dat de dj daar niet live staat dan even geeft 99,9% niets om.?

Hij gedraagt zicht mss niet 100% professioneel maar zoals hier al aangehaald, dit is voor hem routine en werk. Je kan altijd slechte dag hebben of met priv? problemen zitten. Hij heeft de show gebracht, z'n taak volbracht, op welke manier valt over te discussieren maar kun je niets verstandigs over zeggen zonder volledige situatie te kennen.

De man kan wel draaien en z'n naam lokt volk,...
MichaelMiller    posted on 10-08-2011 21:29
Daar waren we al uit, ja. Het klopt gewoon, en dat gedeelte is nu gewoon ok. Bonchanoize zei aan het begin al
en was bij zijn twitter posts aan het kijken en op Google.

Ging nu meer over de arrogantie, rest van het filmpje.
MichaelMiller    posted on 10-08-2011 21:32
Poster: Henri_D
denk ergens dat dit gewoon de eenvoudige waarheid is... Pyro en lichteffecten show kan niet in perfectie uitgewerkt worden zonder voorgemaakte mix. En publiek op festivals verwacht van de eindshows echt prachtige wonders (kijk maar naar tomorowland shows), dat de dj daar niet live staat dan even geeft 99,9% niets om.?

Hij gedraagt zicht mss niet 100% professioneel maar zoals hier al aangehaald, dit is voor hem routine en werk. Je kan altijd slechte dag hebben of met priv? problemen zitten. Hij heeft de show gebracht, z'n taak volbracht, op welke manier valt over te discussieren maar kun je niets verstandigs over zeggen zonder volledige situatie te kennen.

De man kan wel draaien en z'n naam lokt volk,...

Klopt, klopt mijn mening heb ik al duidelijk aangegeven. Iemand nog iets anders over te zeggen? Anders kan dit?
topic qua mij apart wel gesloten worden.
Henri_D    posted on 10-08-2011 21:33
Tjah, mochten we alle artiesten met enige vorm van arrogantie afschrijven...?

Je hebt punt maar zolang ze degelijke volk naar de zalen brengen en deze met een tevreden gevoel achteraf kunnen terug laten kijken, speelt niets anders een rol voor de industrie.
LLCoolP    posted on 10-08-2011 22:23
gehhe al en een heuze post over hem, ,dacht dat ik al genoeg woorden er aan hadt verspild in de De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 (1)
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 10-08-2011 @ 22:25:32 (57%)
MichaelMiller    posted on 10-08-2011 22:34
Waar? Gezocht in LL maar niks gezien..Confused?
MichaelMiller    posted on 10-08-2011 22:35
Ach, kan toch slotje op hier.
Danceflight794    posted on 11-08-2011 08:38
Om de discussie dan maar te sluiten: Voor wat betreft het hele pre-mix en vuurwerk deel is het oke. Hoort erbij.?Maar ik vind dat je?richting je publiek verplicht bent om een andere houding dan deze, aan te nemen. Als ik tijdens mijn dagelijks werk mensen te woord moet staan, ook al is het routinewerk, probeer ik?dit ook altijd?zo vriendelijk/goed mogelijk te doen. Dat is toch je werk??

Dance Valley had het dit jaar al lastig, hierdoor zullen ze het?alleen maar moeilijker krijgen. En Steve Angello, respect voor deze man, maakt goede platen, maar de organisatie van Dance Valley zal zich nog eens achter de oren krabben,?als zijn naam genoemd wordt om te boeken. Dus uiteindelijk heeft de man zichzelf ermee, al hoewel hij natuurlijks gigs zat heeft...Cool?Slotje? Of levert dit toch weer reactie op??Cool
MichaelMiller    posted on 11-08-2011 12:06
Slotje
Laidback    posted on 11-08-2011 20:37
Jongens, aan het eind van de dag staat hij daar wel mooi op dat podium voor al die mensen, en jij niet Winking my eye ..

wat steve allemaal bereikt heeft in zijn leven (carriere) als DJ zal geen enkele forum member hier mee maken of na doen. (klink cru, en ik hoop dat iemand het wel bereikt maar ik ben bang dat het fact is)

laat die gast lekker, jij weet niet wat er gaande is?! ..
Misschien heeftie alles wel lekker in elkaar gerecordboxed, ik zie em wel een aantal keer op de play knoppen rammen en aan het jog wheel jengelen..
achja, let it fly, je kan hoog of laag springen je doet er toch niets aan.

Punt.
User edit by Laidback on 11-08-2011 @ 20:43:55 (100%)
MichaelMiller    posted on 11-08-2011 21:01
Heb nog nooit posts van Laidback gelezen (komt mss omdat ik pas sinds 3 maanden (actief) op dit forum zit) maar nu ik overal zijn posts lees.. (Positief(!))

Klopt, heb je gelijk in alleen ik zou het niet doen.. Net als heel veel mensen.
Hij moet zelf weten en als mensen nu ineens gaan zeggen dat het een slechte DJ is ofzo, dat is bullshit.
Hij is echt gewoon een van werelds beste DJ's en de kans dat iemand van DJR ooit zijn level bereikt........ Niet zo
heel groot, haha. Waarom ben je afgelopen maanden/jaar (?) zo weinig actief geweest op DJR?
Bennet    posted on 11-08-2011 21:13
F^&(8e7)0( loser die Angello.
Mod edit by Xtremer on 11-08-2011 21:24 (73%)
[MOD Edit] Let op je taalgebruik!
Laidback    posted on 11-08-2011 21:16
Poster: Mikeyy-V
Heb nog nooit posts van Laidback gelezen (komt mss omdat ik pas sinds 3 maanden (actief) op dit forum zit) maar nu ik overal zijn posts lees.. (Positief(!))

Klopt, heb je gelijk in alleen ik zou het niet doen.. Net als heel veel mensen.
Hij moet zelf weten en als mensen nu ineens gaan zeggen dat het een slechte DJ is ofzo, dat is bullshit.
Hij is echt gewoon een van werelds beste DJ's en de kans dat iemand van DJR ooit zijn level bereikt........ Niet zo
heel groot, haha. Waarom ben je afgelopen maanden/jaar (?) zo weinig actief geweest op DJR?

Ik zit nu al bijna 15 maanden in London voor mijn werk, en met 50/60+ urige werkweken ren ik dagelijks achter de feiten (mijn prive leven) aan, haha.. niet heel erg veel tijd voor Dj meer als vroeger.
gekkenhuis hier, maar wel een heerlijke stad. met nog minimaal 13 maanden te gaan!
morgen gelukkig vrij en de vriendin het huis uit vanavond, dus heerlijk 'laidback' op me terras Djresourcen, even kijken waar ik het laatst ben gestopt, heb wel erg veel gemist zie ik, WOW

Laten we dit (prive) gesprek in de late leeuw even vervolgen, hoe lang ben jij al op djr dan? en hoe gaat het met Dj'en ?
Xtremer    posted on 11-08-2011 21:28
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

This is an old Topic

No new postings for 5.134 days.
 Post CommentThat would be 171.1 months
or a whopping 14.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

169 Users online: 130 Guests (39 Unknown)
Pages generated today : 19.268
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.973.672