Poster: Henri_D
denk ergens dat dit gewoon de eenvoudige waarheid is... Pyro en lichteffecten show kan niet in perfectie uitgewerkt worden zonder voorgemaakte mix. En publiek op festivals verwacht van de eindshows echt prachtige wonders (kijk maar naar tomorowland shows), dat de dj daar niet live staat dan even geeft 99,9% niets om.?
Hij gedraagt zicht mss niet 100% professioneel maar zoals hier al aangehaald, dit is voor hem routine en werk. Je kan altijd slechte dag hebben of met priv? problemen zitten. Hij heeft de show gebracht, z'n taak volbracht, op welke manier valt over te discussieren maar kun je niets verstandigs over zeggen zonder volledige situatie te kennen.
De man kan wel draaien en z'n naam lokt volk,...
Poster: Mikeyy-V
Heb nog nooit posts van Laidback gelezen (komt mss omdat ik pas sinds 3 maanden (actief) op dit forum zit) maar nu ik overal zijn posts lees.. (Positief(!))
Klopt, heb je gelijk in alleen ik zou het niet doen.. Net als heel veel mensen.
Hij moet zelf weten en als mensen nu ineens gaan zeggen dat het een slechte DJ is ofzo, dat is bullshit.
Hij is echt gewoon een van werelds beste DJ's en de kans dat iemand van DJR ooit zijn level bereikt........ Niet zo
heel groot, haha. Waarom ben je afgelopen maanden/jaar (?) zo weinig actief geweest op DJR?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.