Ik heb zelf al zo een cd gemaakt, met zo een .cue file en dat lukt heel goed
Ik heb in het begin wel wat problemen gehad omdat ik met een mac werk en ik geen programma heb om cue files te branden, maar ik zal je vertellen hoe ik te werk ben gegaan (werkt ook met windows

)
1. Je maakt een .cue file, als je wat engels kent zul je deze uitleg wel begrijpen
klikjeZorg ervoor dat je .cue bestand en je .mp3 of .wav ... maakt niet uit welk audiotype dat je gebruikt dezelfde naam hebben. En zet ze in dezelfde map
2. Je kan nu je audiobestand splitsen met een programmatje 'Cue-splitter' of je kan het cue bestandje en je audiobestandje rechtstreeks in je brandprogramma slepen (bv nero) en branden
3. als je het audiobestand gesplitst hebt kan je eender welk brandprogramma gebruiken of zelfs gewoon itunes.
Bij opties selecteer je bij pauze of pregap (afhankelijk van je programma) 0 seconden of geen.
En dan branden.
Ik splits mijn audiobestand om de simpele reden dat ik geen nero heb en deze methode is gratis?

Je kan eventueel ook cd-tekst aanvinken als je wilt dat de titel op je cd-speler komt te staan, mits je cd-speler ID3-tags leest natuurlijk.