Boeking verjaardagsfeestje (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MichaelMiller    posted on 06-08-2011 22:19
Hey, ik heb al een paar boekingen gehad en nu gaat het heel hard.
Laatste keer draaien was op een examenfeest van een kennis/vriend, waar een aantal mensen waren die ik wel een beetje kenden.?Publiek dat er was vond dat helemaal te gek en nu krijg ik dus boekingen door mond-op-mond reclame van dat feest. Binnenkort dus een verjaardagsfeest van iemand die 18 wordt en die ik helemaal niet ken. Via WhatsApp wat overlegd over prijs en muziekstijl en ook nog gebeld, maar wat hij zegt is; Precies hetzelfde als dat andere feest, want dat vond iedereen te gek (zelf was hij er niet bij).

Ik heb genoeg tijd om voor te bereiden (1 oktober is het feest pas), maar ik zit nog wel met wat problemen. Verjaardagsfeest geen ervaring mee, en lijkt me toch heel raar omdat het van iemand is die ik niet ken. Ik moet ongv. 4/5 uur draaien. Allemaal rond de 18 jaar. Qua muziekstijl zit dat wel helemaal goed.

Misschien kijken of ik wat kan regelen dat vrienden wat zeggen ofzo, maar ik weet niet echt wat de bedoeling is. Daar staan te springen enz.? Volgens mij is draaien op een verjaardagsfeest toch anders. Mijn vader draait wel vaak op schoolfeesten maar meestal andere leeftijd..;P Hij praat dus wel heel veel enz., maar dat is niet mijn ding, praten. Als ik typ kan ik me wel goed uitdrukken, maar praten......

Hebben jullie dus idee?n/tips ofzo uit ervaring? Wil graag een hele mooie avond van maken, is toch 18e verjaardag. Mooie leeftijd..;D Ben zelf 15, en niet heel groot dus weet ook niet of dat goed overkomt. Ik denk dat als ik lekkere muziek draai dat ze daar geen moeite mee hebben.
www.facebook.com/michaelmillerofficial

What do you think about Boeking verjaardagsfeestje ??

Vote :   

maxmantz    posted on 07-08-2011 02:47
Haha, is wel 14+, maar vaak vol, uitverkocht=2200 mensen. Meestal rond de 2000. Ik hoorde van verschillende mensen van 'waarom ga je niet is in clubs draaien, want je hebt genoeg talent ervoor' dus een vriend van me, ze neef draaide daar ook, dus ik erachter gekomen wie de organisator is en diegene opgezocht. Hij zij later, na mijn demo gehoord te hebben dat ik een x mee kon draaien en zodoende ga ik daar ( voorlopig) maandelijks draaien. Daar heb ik weer andere dj's ontmoet en daar was er ook 1 met dezelfde stijl als ik, dus hij nodigde me uit om een x met hem mee te gaan naar een club in Alkmaar. Waar ik dan weer de eigenaar leer kennen en zo alsmaar verder... Die club is btw wel 18+
MrQreeny    posted on 07-08-2011 12:53
Jammer dat het setje van daar ingebouwd is... Want wat ik zou doen als je heel klein bent is zorgen dat je +/- een meter hoger staat. Dan ziet iedereen je goed en lijkt het niet alsof je klein bent. Verder, tsja ik heb laatst ook een verjaardagsfeest/examenfeest gedraaid voor 100 man, en wat ik daar aantrof is dat mensen het helemaal gaaf vonden. Ik kon toen zelfs een paar nummertjes dubstep draaien. O ja, af en toe een track a la reggae doet het vaak ziekelijk goed, dus die zou ik ook niet vergeten.

Het vervelendste vond ik dat mensen mij gingen dirigeren wat ik moest draaien. Zo'n gast stond de hele tijd bij mij om me een half uur lang elke minuut te melden dat ik hardstyle moest gaan draaien. Natuurlijk moet je draaien wat het publiek wil, maar als ik 1 zo'n gozer hebt met een grote bek, laat ik hem lekker nog ff een half uur wachten met zn hardstyle. Draai voor de 'massa' en niet voor degene met de grootste bek. Maar goed dat probleem zal jij minder hebben omdat die gast hetzelfde wou als je vorige feest Winking my eye.

En gewoon blijven lachen inderdaad, als zij zien dat jij er plezier in hebt, komt het vanzelf goed!
'Music is the universal language of mankind...'

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

208 Users online: 21 Guests (187 Unknown)
Pages generated today : 44.298
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.672