Jammer dat het setje van daar ingebouwd is... Want wat ik zou doen als je heel klein bent is zorgen dat je +/- een meter hoger staat. Dan ziet iedereen je goed en lijkt het niet alsof je klein bent. Verder, tsja ik heb laatst ook een verjaardagsfeest/examenfeest gedraaid voor 100 man, en wat ik daar aantrof is dat mensen het helemaal gaaf vonden. Ik kon toen zelfs een paar nummertjes dubstep draaien. O ja, af en toe een track a la reggae doet het vaak ziekelijk goed, dus die zou ik ook niet vergeten.
Het vervelendste vond ik dat mensen mij gingen dirigeren wat ik moest draaien. Zo'n gast stond de hele tijd bij mij om me een half uur lang elke minuut te melden dat ik hardstyle moest gaan draaien. Natuurlijk moet je draaien wat het publiek wil, maar als ik 1 zo'n gozer hebt met een grote bek, laat ik hem lekker nog ff een half uur wachten met zn hardstyle. Draai voor de 'massa' en niet voor degene met de grootste bek. Maar goed dat probleem zal jij minder hebben omdat die gast hetzelfde wou als je vorige feest

.
En gewoon blijven lachen inderdaad, als zij zien dat jij er plezier in hebt, komt het vanzelf goed!