Poster: DaCompra
Tips??
- Test al je apparatuur voordat je ernaartoe gaat!
- Zorg dat je alle juiste kabels bij je hebt.
- Zorg dat je CD map up-to-date is, zodat (als je verzoekjes krijgt) je alles bij je hebt wat het publiek zou kunnen vragen.?!
Poster: DaCompra
In jou geval is het zo dat je zeker weet dat de mensen je muziek leuk vinden, dus veel kan er niet mis gaan. Wees vooral niet verlegen, dat is nergens voor nodig!
...Zal proberen, maar weet niet of ik dadelijk beetje onzeker ben omdat ik, zoals ik al zei, stuk jonger ben en best klein (1.64). Hopen dat de muziek het echt goed doet dus. Ik zal gewoon spontaan proberen te zijn enz.. In boeken over DJ'en staat in als je zelf positief/enthousiast bent, dat publiek dat zeg maar 'spiegelt'. Werkt goed dus. Op schoolfeest ook gelukt, maar was op half uur rijden en daar waren enorm veel mensen waardoor er toch een enorm vette vibe hangt. Ik zal dus beetje proberen te letten op houding.
Poster: maxmantz
BR>
Who the fuck cares about leeftijd of lengte??!! Ik ben ook 1.65 ofso en ben ook 15, de meeste mensen schatten mij op 13/14, maar ik sta toch in een club te draaien voor 2000 mensen! Als je maar lekker jezelf bent en lekker 'the feeling' te pakken hebt maakt het je echt niet meer uit wie of hoeveel mensen er voor je neus hebt, gewoon lekker je gang gaan en alles komt goed! Ook al ben je klein dat hoeft niet uit te maken. Hardwell is bv. 1.60 ofso, maar zie je dat mensen zich daar druk over maken? Het gaat toch om de muziek en als jij lekker aan het draaien bent, ga je vanzelf mee 'dansen' oftewel lekker springen in je bootg!!! Ps. Zorg wel dat je op de muziek blijft letten.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.