Boeking verjaardagsfeestje (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MichaelMiller    posted on 06-08-2011 22:19
Hey, ik heb al een paar boekingen gehad en nu gaat het heel hard.
Laatste keer draaien was op een examenfeest van een kennis/vriend, waar een aantal mensen waren die ik wel een beetje kenden.?Publiek dat er was vond dat helemaal te gek en nu krijg ik dus boekingen door mond-op-mond reclame van dat feest. Binnenkort dus een verjaardagsfeest van iemand die 18 wordt en die ik helemaal niet ken. Via WhatsApp wat overlegd over prijs en muziekstijl en ook nog gebeld, maar wat hij zegt is; Precies hetzelfde als dat andere feest, want dat vond iedereen te gek (zelf was hij er niet bij).

Ik heb genoeg tijd om voor te bereiden (1 oktober is het feest pas), maar ik zit nog wel met wat problemen. Verjaardagsfeest geen ervaring mee, en lijkt me toch heel raar omdat het van iemand is die ik niet ken. Ik moet ongv. 4/5 uur draaien. Allemaal rond de 18 jaar. Qua muziekstijl zit dat wel helemaal goed.

Misschien kijken of ik wat kan regelen dat vrienden wat zeggen ofzo, maar ik weet niet echt wat de bedoeling is. Daar staan te springen enz.? Volgens mij is draaien op een verjaardagsfeest toch anders. Mijn vader draait wel vaak op schoolfeesten maar meestal andere leeftijd..;P Hij praat dus wel heel veel enz., maar dat is niet mijn ding, praten. Als ik typ kan ik me wel goed uitdrukken, maar praten......

Hebben jullie dus idee?n/tips ofzo uit ervaring? Wil graag een hele mooie avond van maken, is toch 18e verjaardag. Mooie leeftijd..;D Ben zelf 15, en niet heel groot dus weet ook niet of dat goed overkomt. Ik denk dat als ik lekkere muziek draai dat ze daar geen moeite mee hebben.
www.facebook.com/michaelmillerofficial

What do you think about Boeking verjaardagsfeestje ??

Vote :   

DaCompra    posted on 06-08-2011 22:24
Tips??

- Test al je apparatuur voordat je ernaartoe gaat!
- Zorg dat je alle juiste kabels bij je hebt.
- Zorg dat je CD map up-to-date is, zodat (als je verzoekjes krijgt) je alles bij je hebt wat het publiek zou kunnen vragen.?

In jou geval is het zo dat je zeker weet dat de mensen je muziek leuk vinden, dus veel kan er niet mis gaan. Wees vooral niet verlegen, dat is nergens voor nodig!
MichaelMiller    posted on 06-08-2011 22:36
Poster: DaCompra
Tips??

- Test al je apparatuur voordat je ernaartoe gaat!
- Zorg dat je alle juiste kabels bij je hebt.
- Zorg dat je CD map up-to-date is, zodat (als je verzoekjes krijgt) je alles bij je hebt wat het publiek zou kunnen vragen.?!

Tip 1 en 2 doe ik sowieso altijd als ik eigen gear meeneem. Heb al ooit eerder daar gedraaid, dat is wel fijn.
Staat ook computer, dus ik neem USB stick mee waar ik ff 500 nummers op zet. Heel veel hitjes ook.
Updaten CD map is waar ik al hele week mee bezig ben. Eindelijk CD'tjes binnen. Ziet er nu picobello uit, en ook nog eens allemaal nieuwe, lekkere muziek!

Poster: DaCompra
In jou geval is het zo dat je zeker weet dat de mensen je muziek leuk vinden, dus veel kan er niet mis gaan. Wees vooral niet verlegen, dat is nergens voor nodig!

Bedankt! Zal proberen, maar weet niet of ik dadelijk beetje onzeker ben omdat ik, zoals ik al zei, stuk jonger ben en best klein (1.64). Hopen dat de muziek het echt goed doet dus. Ik zal gewoon spontaan proberen te zijn enz.. In boeken over DJ'en staat in als je zelf positief/enthousiast bent, dat publiek dat zeg maar 'spiegelt'. Werkt goed dus. Op schoolfeest ook gelukt, maar was op half uur rijden en daar waren enorm veel mensen waardoor er toch een enorm vette vibe hangt. Ik zal dus beetje proberen te letten op houding.
User edit by MichaelMiller on 06-08-2011 @ 22:37:10 (1%)
D-From-Dutch    posted on 06-08-2011 22:42
50 cent - in tha clubCool

music is a religion
MichaelMiller    posted on 06-08-2011 23:06
@D-From-Dutch? Ken hem wel, maar wat heeft dat met dit topic te maken?;P
User edit by MichaelMiller on 06-08-2011 @ 23:15:21 (100%)
mrmagix    posted on 06-08-2011 23:19
Je bent zelf al heel goed ge?nformeerd precies Happy, laughing. Zoals je zelf dus al zei, publiek merkt het als jij er plezier in hebt, dat zet zich zo over! Heb al verhalen gehoort van dj's die eerst een paar pintjes drinken voor hun set, zo komen ze zogezegd los. 1 of 2 pintjes kan, maar ga niet te ver Happy, laughing. Een verjaardagsfeest is vaak een hele close en redelijk kleine groep. Dat valt zo op als je wat in de wind bent...

Als hint voor het materiaal, vergeet zeker geen microfoon! Niet dat jij er moet door praten, maar als ze aan het 5de vat bier bezig zijn, durven er sommigen nogal is goesting krijgen om luidkeels mee te schreeuwen op song 2 van blur or whatever :D. Check thuis steeds dat je met een microfoon kan werken, dat je geen helse feedback krijgt dat door je speakers gaat.

Verder, leer geen set van buiten, oefen liever veel de dagen voordien (mag geen probleem zijn als je graag dj't :D) en schrijf wat titels op die je zeker niet mag vergeten. Vergeet ook geen 'plas-plaat' mee te pakken, ook een dj heeft soms nood aan een sanitaire stop Winking my eye.

Mocht je licht meenemen, hier wat hints:
Zet je stands altijd veilig en stabiel. Werk je met trussen aan het plafond, gebruik je verstand als je het hele boeltje vastmaakt.
Neem voldoende mee, maar niet overdreven. Er moet sfeer blijven en geen refter-licht.
Schijn niet in iemand ogen: doodirritant voor de mensen en bovenal vaak heel erg warm (of je zou LED's hebben)
Vergeet jezelf niet in de spotlight te zetten. Je kan dan alles perfect zien op je decks en in je CD-map plus, de mensen zien jou ook staan. Als je naar een concert gaat omdat je die muziek goed vindt, wil je toch ook de zanger zien Happy, laughing. Anders zet je beter de radio op thuis.

Als laatste, wees jezelf ervan bewust dat je op priv? feesten meer dan ooit kwetsbaar bent. Je gaat temaken hebben met zatte mensen, boze mensen, soms mensen die roze olifanten op blauw gras menen te zien... Als ??n van dit soort mensen je benaderd, wees dan ALTIJD vriendelijk. Er is spijtig genoeg vaak niemand die ertussen komt omdat andere het wel grappig vinden omdat die zatte persoon zich komt aanstellen bij de dj. Maar de dj weet hoeveel geld er op de tafel tussen de zatte en hijzelf staat, dus meestal is de humor daarin heel ver weg. Praat met mensen, probeer ze niet af te schepen vanaf het eerste woord, zo raak je er vaak heel-huids uit. (bijkomstige hint: installeer dus altijd alles veilig, kabels afplakken, geen plaats voorzien waar iemand een drankje zou kunnen neerzetten, ...)

Je hebt nog een hele hoop tijd om voor te bereiden, denk er nu niet aan Happy, laughing. Kijk wat youtube filmpjes ondertussen voor wat ervaring en vooral, keep on spinning! Cool
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
MichaelMiller    posted on 06-08-2011 23:50
Thanks mrmagix voor de tips en aandacht/tijd die je in het antwoord hebt gestoken.

Ik ben 15 jaar dus die pintjes zitten er sowieso niet in, en ik heb mezelf voorgenomen NEVER NOOIT te drinken als ik zou moeten draaien. Gewoon van te voren?wat praten met wat mensen enz., daar heb ik geen drank voor nodig. Gewoon ook uit principe, ik zal ook nooit drugs gebruiken of roken bijvoorbeeld.

Microfoon aanwezig, en lichten ook. Het is een zaal waar heel vaak feesten/bruiloften worden gehouden en ook danslessen dus de zaal is gewoon top. Ik kan helaas niet mijn eigen mixer gebruiken, is geen plek voor op de plaats waar ik sta. Is ingebouwd mengpaneeltje, maar CD spelers staan redelijk ver van elkaar vandaan.

Over dat laatste heb ik nog niet nagedacht, maar in ieder geval bedankt voor de tips.

Ik zit helemaal niet te stressen ofzo, het is dus pas 1 oktober en ik heb nog 2 of 3 boekingen van te voren (hockeyclub-feest, examenfeest in ieder geval). Waar ik dit topic dus voor opende was dat dit dus een bepaalde situatie is waar ik niet wist wat ik van kon verwachten. (18e) Verjaardagsfeest van iemand die ik niet kende, maar die dus van anderen gehoord dat ik een te gekke DJ was terwijl hij me nog nooit zelf heeft horen draaien enz.

Die Youtube Filmpjes heb ik niet echt meer nodig, ik snap hoe het zit allemaal maar het perfectioneren is natuurlijk belangrijker.
Beetje net als poker; Snappen hoe het zit kun je (als je wat aanleg voor hebt) redelijk makkelijk leren, maar om het echt goed te kunnen daar doe je jaren over waarschijnlijk. En het draait niet alleen maar om het mixen, maar ook om de muziekkeuze. Zorgen dat mijn muziek up-to-date is, nog wat muziek kopen/downloaden van te voren en knallen!

And?I will definetly?keep on spinning!
dj-zero    posted on 07-08-2011 01:31
nog nooit gehoordf dat iemand draaien met pokeren vergelijktXD maarja t draait in beide wereldjes vaak toch om geluk en connecties(met geluk bedoel ik vooral het geluk van het leggen van connecties).

Met die zatte mensen moet je idd uitkijken...meestal is vriendelijk ja knikken enzo wel voldoende, en laten ze je met rust.

wat ik vaak met private partys heb... ik ga er gewoon vanuit dat t niet al te hard los gaat... meestal is het idd een hechtere groep waar een groot deel gewoon van wilt hangen.. in het begin heb ik dan soms ook een mixtape opstaan met allerlei top 40(dat eigenlijk alleen bij feestjes waar ik hele avond draai en waar ik ook veel mensen ken..) dan ga ik eerst even wat socializen enzo,,, en op een begeven moment neem ik t echt over... begin met wat leuke plaatjes... en dan breek ik t ijs door met wat platen aan te komen waar ik zeker van weet dat ze aanslaan,,,dan gaat het vanzelf wel lekker losHappy, laughing (en dat terwijl je eigenlijk niet had verw8 dat t een dans feest zou worden, dat geeft je een mooit gevoel= de reden waarvoor je eigenlijk draait(naast een belangrijke voorliefde voor muziekWinking my eye))

verdere tips...?
ik vind het altijd wel leuk om niet al te serieus te blijven,,,, in de zin van ik gooi er vaak liedjes doorheen waarvan velen zullen denken WTF!!! beetje beginnen te lachen en uiteindelijk lekker los gaan,, doen vele dj's hier geloof ik...
neem bijvoorbeeld de macarena of een greace megamix ofzo.. vaak de leukste bijwerkingen(doe dit echter niet te vroeg:P)

als je je publiek eenmaal op dreef hebt (geld eigenlijk voor alle feestjes) en de sfeer er goed in zit kun je ook lekker knallen en gaat je publiek mee.. wees vooral niet bang om helemaal los te gaan achter je booth, zoals je zelf al aangeeft. Staat de dj stil zal je publiek ook niet mee doen. (kom net van solar... heb enkele grote namen zien draaien,,, en eentje keer dr alsof die een kater had! terwijl zijn companion los stond te gaan,, om eerlijk te zijn verging mij de zin om los te gaan ook een beetje)

Verder zal een verjaardag(op grotere schaal dan, maar als ze locatie hebben gehuurd zal dat wel) niet veel verschillen met een eindexamen feest, dus lekker op je gemak blijven dan komt het echt wel goedWinking my eye

ps. niet alleen actuele top 40 enzo in de gaten houden, ik lees dat je vader ook dj is? vraag hem bijvoorbeeld eens om van die lekkere foute/leuke platen die gegarandeert succes boeken....
vaak doen die oude liedjes het gewoon leuk!!

m.v.p. - rock ya body ?-> zeker een proberen waard:P

MichaelMiller    posted on 07-08-2011 01:41
@DJ-Zero Thanks voor reactie, daar kan ik wat mee..! Wat ik vorige keer dus had gedraaid op examenfeest;
Nena - 99 Luftballons Perfect voorbeeld van zo'n gekke plaat.
Top 40, House, Dubstep.. Zo'n dingen, ook Angels, Brabant, I Gotta Feeling, No Woman No Cry..;P
Muziek komt echt goed, maar dit wordt zo te horen wel een dik feest waar ze niet heel de avond gaan hangen.
Heb nu 'A State of Trance 2011' (die dubbel CD met; On the Beach/In the Club) en 'Mirage the Remixes', weet niet
of ik misschien daar ook iets van kan draaien, ook al past dat niet echt bij een 'verjaardagsfeestje'. Laura Janssen - Use Somebody (Armin van Buuren edit) zou wel kunnen.?Ik denk echt dat ik super veel verschillende muziek ga draaien.
Komt wss allemaal goed!

Dat pokeren bedoelde ik dus mee te zeggen van makkelijk leren - moeilijk te perfectioneren.
Snap best dat misschien raar lijkt dat ik die 2 vergelijk, haha.
Rock ya body heb ik Dubstep remix van in mijn collectie.
dj-zero    posted on 07-08-2011 01:48
haha ik snapte je vergelijking:P vond m echter heel origineel!XD

ik denk best dat je wat tracks van die cd erin kunt gooien... let wel op dat je er niet te lang in blijft hangen:P
je moet gewoon ter plekke kijken wat je wel en niet kunt en hoe t publiek erop reageert.

Veel stijlen is voor private partys idd een MUST! maar je moet denk ik wel beetje uitkijken dat het niet te zeer van de hak op de tak wordt...dus niet guus meeuwis, swedish house mafia, bluf, bon jovi, disco pogo, acda en de munnick:P(ik noem maar iets) kijk dat je t soms wat in catogorien verdeelt en dan om de 20 minuten (kan ook een kwartier of een half uur of 3 kwartier zijn:P)weer wat anders ofzo.?

Een andere tip is misschien, neem nog iemand mee, t liefst een vriend die ook dj is ofzo.
Als 15 jarige tussen allemaal 18 jarige onbekenden kan t soms vrij eenzaam worden, ik weet niet hoe jij bent in het leggen van contacten met vreemden, maar als je misschien wat verlegen bent daarin(wat ik me goed kan voorstellen) dan is het misschien handig om altijd iemand te hebben waar je op terug kunt vallenWinking my eye
MichaelMiller    posted on 07-08-2011 02:00
Contacten leggen gaat echt ontzettend goed, ook in 'real life'. Via internet ben ik al veel bezig met netwerken, maar mond-op-mond reclame door anderen werkt het best. En is dan goed als je ze persoonlijk aanspreekt enz., en gewoon tijd voor ze maakt en gesprekken voert. Op dat gebied ben ik redelijk volwassen. Ik red het wel in mijn eentje hoor, ik zal vast wel iemand kennen daar want is in woonplaats. Om half uurtje ofzo ja wisselen en ook niet van dubstep naar Guus Meeuwis, snap ik ook. En veel improvisationeeh. Ik ga toch vooral Dance doen, maar uiteindelijk als je eenmaal beetje later op de avond bezig bent, zo rond 12 uur dan is dat wel echt heel mooi om zo'n nummers erin te gooien. I Gotta Feeling is oud, maar elke keer als ik hem draai gaat iedereen los. Echt aanrader.
dj-zero    posted on 07-08-2011 02:05
ik bedoelde vooral ook gewoon de sociale babbeltjes:P netwerken enzo dat moet je vanzelf wel leren,,,
maar gewoon dat je de avond ook gezellig maakt door met wat mensen te ouwehoere over koetjes en kalfjes:P
K0ENE    posted on 07-08-2011 02:06
Probeer gewoon wat verschillende stijlen uit. Waar het publiek goed op reageerd, ga je mee door. Aangezien het 18 jarige zijn is dit wat makkelijker.?
Keer wat zeggen waneer iedereen binnen is breekt meestal wel het ijs. In dit geval is er iemand jarig, zeg wat roep de jarige in het midden en draai lang zal die leven, doet iedereen mee want ze komen voor diegene zijn/haar feest. Laat deze wel niet aflopen, 1x refrein is genoeg.
Heb zelf ook al wat verjaardagen/bruiloft/zoveel jaar getrouwd gedraait van mensen die ik niet kende. De feestjes waar je bij denkt 'dit wordt niks' zijn meestal het leukst, waneer iedereen los staat te gaan op de dansvloer.?

En bier drinken tijdens het draaien kan best, zolang je maar een chauffeur bij hebt!Cool
dj-zero    posted on 07-08-2011 02:09
over alcohol tijdens t draaien,,,?
ik denk dat er toch al gauw idd een pilsje bij komt kijken.
JUIST op private partys:P bier is gratis dus komen er vanzelf mensen die er op staan dat je er een met ze drinkt ofzo, maarja op jonge leeftijd(zeker onder de 16) kun je hiier nog onderuit komen... maar ik denk dat je uiteindelijk al snel meedoet(tenzij je echt anti alcohol bent:P)

drugs en roken ben ik trouwens compleet met je eens:D doe t zelf ook nietWinking my eye en nooit gdaan ook
MichaelMiller    posted on 07-08-2011 02:10
Dat vervoer is niet zo zeer het probleem zoals ik al aangaf..Winking my eye
Ik denk dat ik gewoon ff wat vrienden vraag om om te roepen ofzo, doen dat toch op leukere manier.
Denk wel dat gaaf feestje wordt, heb tot nu toe nog geen 1 (heb er ook geen 100 gehad ofzo..;P) 'minder' feestje gehad.
Overal ontzettend positief. En een tegenvaller kan ooit, zou wel?jammer zijn.
MichaelMiller    posted on 07-08-2011 02:12
Tijdens het draaien wat drinken met anderen enz.? Bedoel je Auto Play aanzetten en gewoon aan de bar zitten met mensen (die je niet eens kent).. Ben ingehuurd als DJ, weet niet of dat normaal wel zo gaat.?Na draaien?is een ander verhaal!
dj-zero    posted on 07-08-2011 02:15
nee nee dat bedoel ik niet:P(in t begin als t leeg is misschien wel..)
maar ik heb vaak dat mensen gewoon naar mij toe komen tijden t draaien en ff een praatje komen maken:P
compimentje of wat moed in praten:P en na een tijdje staan ze er vaak op dat je ook eentje meedrinkt ofzo:P maar wel in zon staat dat je gewoon goed kunt draaienWinking my eye

(als ik in een club sta of op een klein event is dit uiteraard een ander verhaal:P dan drink ik gewoon wat met die mensen buiten mn sets om)
MichaelMiller    posted on 07-08-2011 02:23
Ach soooo..Winking my eye
Ja, heb het gemerkt. Laatste keer dat ik daar draaide, kwamen ook allemaal mensen naar mij toe (waaronder ook een paar heel erg zat, maar op positieve manier!). Is opening aan de zijkant.

Wat echt heel relaxd is, is dat er op plaatsen waar ik draai altijd wel mensen zijn die of bij de supermarkt waar ik werk werken, op zelfde school?zitten, of van basketballclub... Die gaan dus tegen anderen vertellen van; Hey, die Michael draaide echt goed (of juist niet, maar gelukkig niet gebeurd) en dat die dan weer tegen anderen zeggen en/of naar mij komen. Zo krijgen mensen toch een positiever beeld van je, dat is mooi meegenomen.
MichaelMiller    posted on 07-08-2011 02:24
Trouwens, mijn username is nog steeds Mikeyy-V, terwijl ik al meerdere malen heb aangegeven bij Lead voor veranderen in MiguelPajaro. Had al ander account gemaakt onder naam Qualix, maar dat mag eigenlijk niet dus doe ik ook niks mee. What to do?

Edit; Is wel Off-Topic, maar om daar nou speciaal nieuw topic voor aan te maken..
User edit by MichaelMiller on 07-08-2011 @ 02:25:38 (33%)
dj-zero    posted on 07-08-2011 02:25
klopt:P maar dan komt er op wat oudere leeftijd al vaak een drankje bij kijken:P niets mis meeWinking my eye
alleen was een reactie op jou voornemen:P prachtig voornemen(A) probeer t maar zo lang mogelijk vol te houden!Happy, laughing
maxmantz    posted on 07-08-2011 02:27
...Zal proberen, maar weet niet of ik dadelijk beetje onzeker ben omdat ik, zoals ik al zei, stuk jonger ben en best klein (1.64). Hopen dat de muziek het echt goed doet dus. Ik zal gewoon spontaan proberen te zijn enz.. In boeken over DJ'en staat in als je zelf positief/enthousiast bent, dat publiek dat zeg maar 'spiegelt'. Werkt goed dus. Op schoolfeest ook gelukt, maar was op half uur rijden en daar waren enorm veel mensen waardoor er toch een enorm vette vibe hangt. Ik zal dus beetje proberen te letten op houding.

Who the fuck cares about leeftijd of lengte??!! Ik ben ook 1.65 ofso en ben ook 15, de meeste mensen schatten mij op 13/14, maar ik sta toch in een club te draaien voor 2000 mensen! Als je maar lekker jezelf bent en lekker 'the feeling' te pakken hebt maakt het je echt niet meer uit wie of hoeveel mensen er voor je neus hebt, gewoon lekker je gang gaan en alles komt goed! Ook al ben je klein dat hoeft niet uit te maken. Hardwell is bv. 1.60 ofso, maar zie je dat mensen zich daar druk over maken? Het gaat toch om de muziek en als jij lekker aan het draaien bent, ga je vanzelf mee 'dansen' oftewel lekker springen in je booth!!! Ps. Zorg wel dat je op de muziek blijft letten.
User edit by maxmantz on 07-08-2011 @ 02:29:10 (1%)
MichaelMiller    posted on 07-08-2011 02:27
@DJ-Zero Volgens mij heb je er heel veel vertrouwen in! Maar niet heus..;P Nee, ik denk dat wel lukt, vooral bij grotere optredens.. Maar als ik bijvoorbeeld gewoon echt een feest met goede vrienden heb, is wat anders. Of niet al te serieus, maar ik word toch betaald als DJ en wil mezelf toch bewijzen en dat er positief over me wordt gepraat. Resulteert in meer boekingen, en vind ook best belangrijk hoe anderen over me denken, ook al kan ik wel tegen kritiek.
User edit by MichaelMiller on 07-08-2011 @ 02:31:50 (2%)
MichaelMiller    posted on 07-08-2011 02:30
Poster: maxmantz
BR>

Who the fuck cares about leeftijd of lengte??!! Ik ben ook 1.65 ofso en ben ook 15, de meeste mensen schatten mij op 13/14, maar ik sta toch in een club te draaien voor 2000 mensen! Als je maar lekker jezelf bent en lekker 'the feeling' te pakken hebt maakt het je echt niet meer uit wie of hoeveel mensen er voor je neus hebt, gewoon lekker je gang gaan en alles komt goed! Ook al ben je klein dat hoeft niet uit te maken. Hardwell is bv. 1.60 ofso, maar zie je dat mensen zich daar druk over maken? Het gaat toch om de muziek en als jij lekker aan het draaien bent, ga je vanzelf mee 'dansen' oftewel lekker springen in je bootg!!! Ps. Zorg wel dat je op de muziek blijft letten.

Mij schatten ze ook altijd 13/14 ja.. Snap wat je bedoelt. Maar ff serieus; Hardwell 1.60Confused??
Wist niet dat hij zo klein was, lijkt me lachen als hij langs Afrojack staat. Zou hij op zo'n verhoginkjes staan ofzo?;P

Ben wel echt heel benieuwd over dat verhaal van?(meerdere malen) in een club draaien voor 2000 mensen, want heb het vaker voorbij zien komen. Heb 1x voor 800 man mogen draaien, vond dat al veel. Wel echt topervaring.
dj-zero    posted on 07-08-2011 02:32
nee ik heb er best vertrouwen in Happy, laughing weet alleen dat ik niet altijd even sterk ben geweest erin:P maarja dat komt misschien gewoon omdat ik daar wat losser in ben:P (moet ook wel uitkijken hoor:P maar helemaal zonder meestal niet)
en idd, met grote optredens moet je zowiso altijd spaarzaam zijn:P
alleen meeste verjaardagen zijn bij mij toch nog steeds vrienden enzo... zoals ik al zei in clubs en events is dit weer een ander verhaalHappy, laughing komt t minder vaak voor dat mensen een paartje bij je booth komen maken:P zo wel is dat meestal alleen maar storend vind ik...
en je imago is idd zeer belangrijk!

EDIT!:
om nog even misverstanden te voorkomen,,, ben geen alcoholist ofzo:P maar op een feestje eens een biertje(met of zonder draaien) vind ik niets mis mee:P maar moet idd niet zo zijn dat je overmatig gaat gebruiken,,, zo niet, maar tijdens t werk al helemaal niet!!
User edit by dj-zero on 07-08-2011 @ 02:35:54 (45%)
maxmantz    posted on 07-08-2011 02:34
Na 15 min. Heb je niet een meer door dat het zoveel mensen zijn, je focust op je muziek... En lekker d'r op losgaan!
MichaelMiller    posted on 07-08-2011 02:38
@MaxMantz Ik bedoel het verhaal erachter. Doe je het elke maand, of was het maar 1 keer? En hoe is dat gekomen? Je mag niet eens een club in als 15-jarige kerel..Winking my eye
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

59 Users online: 5 Guests (54 Unknown)
Pages generated today : 15.563
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.156.739