[P] Beyonce - Run the world (Jayro bootleg)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jayro    posted on 06-08-2011 21:46
Hey mensen,

Ik heb een bootleg gemaakt van beyonce's song 'Run the world'. De tekst klopt misschien niet, maar vond het toch het proberen waard. Het is latin house / house. Hij is nog niet af vind ik zelf dus daarom hoor ik graag commentaar van jullie kant. Alle kritiek is daarom meer dan welkom!
Wil dit ook gaan releasen ergens dus graag echt kritisch zijn als je iets zet Cool

greetz,
Jayro

http://soundcloud.com/jayrodj/beyonce-run-the-world-jayro

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about [P] Beyonce - Run the world (Jayro bootleg) ??

Vote :   

Jayro    posted on 07-08-2011 10:18
niemand ? Cool
Jayro    posted on 07-08-2011 13:31
krijg hier ook nooit feedback
Drumworks    posted on 07-08-2011 13:35
geduld is een schone zaak hier! je kunt er niet vanuit gaan dat iedereen gelijk bereid is om je track te luisteren.?
ik heb hem even geluisterd maar vind het erg druk overkomen en de melodieen passen niet echt super bij elkaar.
The beats are still banging :)
Jayro    posted on 07-08-2011 13:37
Poster: rickydadrum
geduld is een schone zaak hier! je kunt er niet vanuit gaan dat iedereen gelijk bereid is om je track te luisteren.?
ik heb hem even geluisterd maar vind het erg druk overkomen en de melodieen passen niet echt super bij elkaar.

dat is het zeker xd, maar had em der gister al op gezet en hij stond vanochten al zowat weer onderaan :S. Ik hoor van iedereen dat het te druk is maar hoe moet ik dat dan verbeteren?
Aziaat    posted on 07-08-2011 13:38
Je wacht amper een dag en verwacht al meteen commentaar?
Zoals ricky al zegt: geduld is een mooie zaak.
Of wil je jouw nummer basseren op commentaar die in een rush neergepend wordt?
Jayro    posted on 07-08-2011 13:41
Poster: Aziaat
Je wacht amper een dag en verwacht al meteen commentaar?
Zoals ricky al zegt: geduld is een mooie zaak.
Of wil je jouw nummer basseren op commentaar die in een rush neergepend wordt?

Ja ik weet het maar als een topic onderaan staat zal ik ook niet snel reageren. En ik wil graag commentaar omdat ik verder wil met deze track om wellicht een release te kunnen krijgen. Maar ik weet nu zelf niet echt meer wat ik moet doen. Ik hoor dat het te druk is, maar wat kan je daar tegen doen?
Discoface    posted on 07-08-2011 13:44
Heb hem net even beluisterd.?
Op vlak van producen ben ik echt een dikke noob, maar volgens mij is hij wat te druk door die lage bass toon tussen de bassen door.. Die hoor je elke keer goed wanneer er geen bass is bv op 2:13..
De vocals in het midden van de song missen ook wat lage tonen en klinken dus wat schel..
En dan als laatste, dat deuntje dat er op 1:30 inkomt ben ik vlug beu gehoord en is wat 'zagerig'..

Tot zover mijn amateuristische commenteer. Zeker niet slecht opvatten, is enkel wat ik er van vind..
grtz
Jayro    posted on 07-08-2011 13:46
Poster: Discoface
Heb hem net even beluisterd.?
Op vlak van producen ben ik echt een dikke noob, maar volgens mij is hij wat te druk door die lage bass toon tussen de bassen door.. Die hoor je elke keer goed wanneer er geen bass is bv op 2:13..
De vocals in het midden van de song missen ook wat lage tonen en klinken dus wat schel..
En dan als laatste, dat deuntje dat er op 1:30 inkomt ben ik vlug beu gehoord en is wat 'zagerig'..

Tot zover mijn amateuristische commenteer. Zeker niet slecht opvatten, is enkel wat ik er van vind..
grtz

Hier heb ik wat aan :D
Drumworks    posted on 07-08-2011 13:47
een bootleg mag je niet zomaar onder een label uitbrengenWinking my eye ik ben zelf niet erg bekend met producties, maar ik denk dat je beter even kunt luisteren naar andere bootlegs. die hebben bijvoorbeel altijd een 'eigen' melodie erin en niet constant echo, daardoor wordt het drukWinking my eye
Jayro    posted on 07-08-2011 13:58
een bootleg mag je niet zomaar onder een label uitbrengenWinking my eye ik ben zelf niet erg bekend met producties, maar ik denk dat je beter even kunt luisteren naar andere bootlegs. die hebben bijvoorbeel altijd een 'eigen' melodie erin en niet constant echo, daardoor wordt het drukWinking my eye

Klinkt dat van mij als een echo dan?
En een bootleg kan je wel uitbrengen, kijk maar op bv beatjunks dot com.
Drumworks    posted on 07-08-2011 14:16
@ Jayro: het lijkt net of je een beetje een echo erin hebt zitten, kan ook aan mijn laptopje liggen, maar dat niet zo mooiHappy, laughing een bootleg kun je vorlgens mij niet onder een label uitbrengen zonder toestemming van de officiele artiest. de nummers die in beatjunks worden uitgebracht zitten volgens mij ook lang niet allemaal onder een label, zo kan het dus welWinking my eye Correct me if im wrong!! ben niet zo bekend met beatjunks namelijk:P
Jayro    posted on 07-08-2011 17:28
@ Jayro: het lijkt net of je een beetje een echo erin hebt zitten, kan ook aan mijn laptopje liggen, maar dat niet zo mooiHappy, laughing een bootleg kun je vorlgens mij niet onder een label uitbrengen zonder toestemming van de officiele artiest. de nummers die in beatjunks worden uitgebracht zitten volgens mij ook lang niet allemaal onder een label, zo kan het dus welWinking my eye Correct me if im wrong!! ben niet zo bekend met beatjunks namelijk:P

ik heb idd op een paar dingen wat delay staan misschien is dat het. Maar een bootleg is ook een onofficiele uitgave van een nummer van iemand anders (zonder toestemming), een remix is wel een officiele uitgave. Daarom heet het een bootleg:p. En het klopt ook dat bij beatjunks de dingen niet onder een label staan. Beatjunks is zegmaar het label.
Drumworks    posted on 07-08-2011 19:36
oke dat wist ik nietWinking my eye ben ik ook weer beetje wijzerHappy, laughing
Jayro    posted on 08-08-2011 10:49
oke dat wist ik nietWinking my eye ben ik ook weer beetje wijzerHappy, laughing

ja daar is een forum voor toch :d

This is an old Topic

No new postings for 5.028 days.
 Post CommentThat would be 167.6 months
or a whopping 13.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

132 Users online: 23 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 32.686
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.841.145