Poster: rickydadrum
geduld is een schone zaak hier! je kunt er niet vanuit gaan dat iedereen gelijk bereid is om je track te luisteren.?
ik heb hem even geluisterd maar vind het erg druk overkomen en de melodieen passen niet echt super bij elkaar.
Poster: Aziaat
Je wacht amper een dag en verwacht al meteen commentaar?
Zoals ricky al zegt: geduld is een mooie zaak.
Of wil je jouw nummer basseren op commentaar die in een rush neergepend wordt?
Poster: Discoface
Heb hem net even beluisterd.?
Op vlak van producen ben ik echt een dikke noob, maar volgens mij is hij wat te druk door die lage bass toon tussen de bassen door.. Die hoor je elke keer goed wanneer er geen bass is bv op 2:13..
De vocals in het midden van de song missen ook wat lage tonen en klinken dus wat schel..
En dan als laatste, dat deuntje dat er op 1:30 inkomt ben ik vlug beu gehoord en is wat 'zagerig'..
Tot zover mijn amateuristische commenteer. Zeker niet slecht opvatten, is enkel wat ik er van vind..
grtz
een bootleg mag je niet zomaar onder een label uitbrengenik ben zelf niet erg bekend met producties, maar ik denk dat je beter even kunt luisteren naar andere bootlegs. die hebben bijvoorbeel altijd een 'eigen' melodie erin en niet constant echo, daardoor wordt het druk
@ Jayro: het lijkt net of je een beetje een echo erin hebt zitten, kan ook aan mijn laptopje liggen, maar dat niet zo mooieen bootleg kun je vorlgens mij niet onder een label uitbrengen zonder toestemming van de officiele artiest. de nummers die in beatjunks worden uitgebracht zitten volgens mij ook lang niet allemaal onder een label, zo kan het dus wel
Correct me if im wrong!! ben niet zo bekend met beatjunks namelijk:P
oke dat wist ik nietben ik ook weer beetje wijzer
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.