OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: Jorrit Ik weet niet wat ik mag vertellen enzo, maar het is iig geen van de designs die je in dit topic ziet... Wat ik wel kan zeggen is dat ik hem ergggg mooi vind!
wel 'n release datum ?
dat iedereen hem kan zien
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
User edit by _ruud_ on 09-03-2006 @ 23:55:12 (13%)
Mooi hoor. Jammer dat ik met CD's werk. Mag ik aannemen dat ik het ontwerp ook mag gebruiken om op een kopje, of shirt te laten drukken. Of een sticker te maken dat ik kan plakken op mijn set.
Wanneer leverbaar is inderdaad nu nog wel even de vraag. Aangezien we geen zin hebben om gelijk 1000 matjes te bestellen ben ik nog op zoek naar de beste weg voor een kleine oplage.... Maar dit komt zeker goed
zo te zien gaan de matten snel:P iedereen wil ze wel:P over een paar weken of maanden zie je bij elke nieuwe booth die word geplaatst de matjes hun werk doen:P
Ik zelf houd van "gekke" slipmatten, met grappige logo's of mooie plaatjes een heus kunstwerk zegmaar. Maar dat lang niet iedereen dit leuk is duidelijk, en ik denk dat niemand dit ontwerp lelijk zal vinden.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.