OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Wat misschien ook wel leuk is dat mensen een design insturen voor de dj resource slipmat en dat iedereen kan stemmen op het mooiste slipmat design. Of ga ik nu te ver?
Voor iemand die goed is met Photoshop is dit geen probleem denk ik
Vraag het anders is hier: www.sitemasters.be daar zitten een paar goede designers. Misschien als we allemaal wat geld bij leggen dat hun iets willen creeeren? Of gaat dit nog verder dan Phenix? :P
Ik heb me even verdiept in de kosten van een custom design slipmat.
Op www.slipperyslipmats.com kost één set € 18,90. Ik neem aan dat indien er meerdere worden afgenomen er een korting kan worden afgedwongen bij die gasten.
Ze accepteren de volgende soort bestanden: Illustrator, Coreldraw, PhotoShop, CorelPaint, Paint, JPG, BMP, TIFF
Misschien leuk om het jogwheel dan te pakken van een CDJ met natuurlijk het woordje vinyl in het midden. En dan nog een arm + element gedeeltelijk op de jogwheel ligt. (ben nu even in de modus om het djresource logo zoveel mogelijk te gebruiken/herbruiken )
ik maakte maar een geintje maar met een kern van opties
maar lijkt me toch aardig prijzig als je zoiets in productie wilt nemen voor een *** aantal matjes... en dan moet je ze ook nog eens zien kwijt te raken..
Ik heb toevallig net de eerste samples van de aboutdj slipmatten voor me liggen en die zien er redelijk uit.
Ga er vanuit dat ze redelijk prijzig gaan worden als je een beetje kwaliteit slipmat wil met een goede zeefdruk er op (1 kleur, meerdere kleuren word echt onbetaalbaar als je een kleine oplage laat maken... minder dan 1000 stuks dus). De mijne komen inclusief sponsering waarschijnlijk op pak hem beet €17 maar dan staat de naam van het bedrijf die ze maakt er dus bij op en is er een behoorlijke korting vanaf gegaan.
Enige nadeel is dat er meteen 200 matten besteld moeten worden en dat gaat dus aardig in de papieren lopen.
Het kan goedkoper maar dan heb je een bout kwaliteit drukwerk en daar doe je niemand een plezier mee.
Ik ben er al een half jaar mee bezig ondertussen en heb hier diverse samples liggen. Een goede slipmat is moeilijk te vinden zonder dat ie meteen flink aan de prijs raakt.
meer dan 5.000 leden op dit moment en nog steeds stijgende... (met zo'n 15 per dag)
Dussuh, wellicht is het redelijk makkelijk rendable om ze te laten maken...
Maar voorstellen voor een ontwerp graag hier posten.... Mooie verzamelplek voor iedereen om ze weer terug te vinden. Je kunt de Gallery gebruiken om het plaatje te uploaden
Niet iedereen daarvan heeft draaitafels en niet iedereen die draaitafels heeft, heeft interesse in die slipmats...
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.