DJM is inderdaad verouderd, het word tijd dat Pioneer met een 5 kanaals 909 komt tegen een redelijke prijs zodat ze iedereen weer even wakker kunnen schudden.
De DJM is gewoon een verouderde mixer, beeste draait al 6 jaar mee in het mixer wereldje en is hard toe aan vervanging. Volgens mij is het op de CDJ100 na zelfs het langst lopende product van Pioneer (ik bedoel de DJM500 dan, die loopt zelfs al langer mee als 6 jaar).
De rest ligt nu een stukje voor maar aangezien Pioneer in staat is een 909 in elkaar te bouwen met 2 kanalen moet een meer kanaals versie niet zo'n heel erg groot probleem voor ze zijn.
Ik zou nu alleen als ik Pioneer was voor net zo'n dry/wet regeling kiezen als Ecler (laat ze bij Pioneer ook maar gewoon is een keer wat jatten in plaats van de eerste ergens mee te zijn) en de mixer een iets andere lay out geven zodat ie wat meer op de club dj is gericht. Als ze dat slim aan pakken is daar namelijk flink geld te halen..... iedereen wil een effect of filter mixer vandaag de dag lijkt het wel en in het absolute top segment van de Xone 92 en DJM1000 missen we nog een effect mixer.
Als ik nu zou mogen kiezen, Nuo5 als effect mixer. Effecten overbodig dan zeer zeker een Rane Empath, behalve dat ie exclusief is ook absoluut de meest hufterproof mixer ooit gebouwd... maarja dat mag ook wel voor die centen