Poster: Djillusion
ik zou gaan voor de DJM 600 omdat ik altijd nogal wel goed te spreken ben over de pioneer equipment.
De andere mengpanelen die je neer zette heb ik ook nog nooit geprobeert.
Poster: yribcksp-ce
enneh al iets bekend over die Urei??!
kijk ...
mij gaat het erom dat ik me niet teveel hecht aan een bepaalde mixer...dat als ik bijvoorbeeld naar een maatje van me toe ga...en ik opeens niet met zijn DJM overweg kan ofzo!!!
kijk want daarover twijfel ik nog...ik dacht zo om dat de DJM standaard is dat ik dus maar beter een DJM kan aanschaffen!
wat is btw het verschil tussen een battle mixer (urei) of een normale?!
Poster: greup
Kan ik hieruit opmaken dat je bang bent dat je niet met een DJM 500/600 overweg kan??
Dan zou je de eerste zijnHij is juist zo standaard Omdat iedereen er zo mee overweg kan.
Poster: DJ-BasRose
ik heb een x een stukje gemaakt over battelen misschien vind je t leuk om te lezen.
////www.djresource.eu/Forum/topic/1840/p/1/highlight/battle/
het volgende ....
ik ben bezig een set aan te schaffen!
heb een heleboel vinyls in het archief staan alleen de juiste equipment ontbreekt nog...
ik heb een bepaald budget beschikbaar...ben echter nog wel een "beginner" weet dus niet of het handig is om meteen superdeluxe equipment aan te schaffen...
ik heb een paar mixers op het oog....
Poster: greup
Ik lees net dat je een beginner bent....
K vind, zeker voor een beginner dat je wel Vreselijk veel geld investeerd!!!!
weet je wel zeker dat je deze hobby wilt blijven doen![]()
Maar alle 3 de mixers, DJM NUO XONE zijn overzichtelijk. Het zou mij niets verbazen als de DJM binnen kort verstoten wordt van zijn plaats als "standaard" door bijv. Xone, of heel misschien wel de Nuo.
maar dit zijn natuurlijk maar persoonlijke verwachtingen.
Poster: Rhino
dat is een duidelijke keus lijkt mij , ik zou gaan voor de Rane empath.
een topper , onverwoestbaar, en doet het zelfs nog als de faders in de cola liggen(daar is daadwerkelijk een filmpje van )
zoek op Rane Cola test!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.