Poster: Aziaat
Een van de 'zotste' filmpjes vind ik. Vooral het moment dat die tent plots inzakt en iedereen wegrent...
NOGmaals: zero-tolerance bestaat niet... Riggers gaan altijd die 100% veiligheid benaderen maar er gaan altijd wel factoren zijn die ervoor zorgen dat ze maar 95% halen.
Statistisch gezien is 95% al heel wat...
Misschien een vergelijking: bij onderzoek naar medicijnen op mensen controleren ze meestal op 95% betrouwbaarheid.
Maw. het medicijn die ze testen moet min. 95% van de bevolking kunnen genezen/helpen van kwalen/... tegen dat we kunnen zeggen dat het 'veilig' is.
De andere 5% zijn factoren waar ze nooit rekening mee kunnen houden gewoon.
(lees maar eens een bijsluiter...), slikken toch heel wat mensen dezelfde medicijnen waarbij we voor 'maar' 95% zeker weten dat ze veilig zijn...
Mooi dat :p
Pls, verbeter mij gerust indien ik zware fouten maak...
Was een voorbeeld in les statistiek/epidemiologie.
En ik weet dat dit niet helemaal zo is,
maar het is toch vaak zo dat ze betrouwbaarheidsintervallen inzetten van 95% om bijvoorbeeld 2 testgroepen te controleren op significante verschillen?
(heeft nu wel niets meer vergelijkend te maken met Pukkelpop)
Poster: Dj_Fantasy
Mijn tent was onderwater gelopen.. dus ik ben donderdag avond nog naar huis vertrokken.
Jammer genoeg heb ik een dode van de camping voorbij zien komen. Er was namelijk bliksem ingeslagen op een tent. Ik denk niet dat hier organisatie of eender wie wat aan kon doen? Hierbij zijn 2 doden gevallen waaronder een kennis van mij...
Organisatie valt echt niets kwalijk te nemen.. Ik heb nog nooit zo'n storm meegemaakt.. in 15min zo'n verwoestende kracht. En respect voor alle festival-gangers, want er is GELUKKIG geen massa hysterie uitgebroken!!!
Poster: Dj_Fantasy
Mijn tent was onderwater gelopen.. dus ik ben donderdag avond nog naar huis vertrokken.
Jammer genoeg heb ik een dode van de camping voorbij zien komen. Er was namelijk bliksem ingeslagen op een tent. Ik denk niet dat hier organisatie of eender wie wat aan kon doen? Hierbij zijn 2 doden gevallen waaronder een kennis van mij...
Organisatie valt echt niets kwalijk te nemen.. Ik heb nog nooit zo'n storm meegemaakt.. in 15min zo'n verwoestende kracht. En respect voor alle festival-gangers, want er is GELUKKIG geen massa hysterie uitgebroken!!!
Poster: niiicola
Iemand hier ervaring met de Shure SRH750DJ headphone?
Ik zit te twijfelen tussen die en de Xone XD53
Poster: venziPoster: Dj_Fantasy
?
Deze storm heeft idd een verwoestende kracht gehad.. alle respect dat je er zo open over bent!
?
De storm die vanmiddag hier in het Zuiden, zuid-oosten word verwacht kan een dezelfde kracht gaan aanemen, de runs voor vandaag zien er goed uit (als onweer liefhebber heheh^^) maar zorg maar dat je niet buiten zit als het geweld losbarst..
?
Ook voor flevoland zijn hellaas waarschuwingen afgegeven ... hopen dat de storm daar geen schade aan gaat richten ...
Ik heb vandaag wat opzoekingen gedaan, en er waren meer dan 45 nationaliteiten aanwezig en iedereen getuigde dat dit noodweer dankzij snel en professioneel ingrijpen van organisatie, hulpdiensten en vrijwilligers?een ware dodenramp heeft voorkomen en dat de organisatie, hulpdiensten, medewerkers?en de Stad Hasselt steunbetuigingen en lof krijgt voor hun aanpak uit alle hoeken van Europa en ook van de aanwezige artiesten op pukkelpop, nie?mand die organisatie maar ook 1 verwijt maakte, de enige klachten en kritiek was afkomstig uit .... Nederland ! Kunnen ze in Belgie dan nooit iets goed doen volgens de Nederlanders? ?
Poster: venzi
Deze storm heeft idd een verwoestende kracht gehad.. alle respect dat je er zo open over bent!
?
De storm die vanmiddag hier in het Zuiden, zuid-oosten word verwacht kan een dezelfde kracht gaan aanemen, de runs voor vandaag zien er goed uit (als onweer liefhebber heheh^^) maar zorg maar dat je niet buiten zit als het geweld losbarst..
?
Ook voor flevoland zijn hellaas waarschuwingen afgegeven ... hopen dat de storm daar geen schade aan gaat richten ...