Poster: TripleSpin
@ mrmagix.
Ik heb zelf een nikon D90. Heerlijk toestelletje met een (al zeg ik het zelf) fijner gebruiksgemak dan de 550D. Ik heb eerst ook tussen deze twee getwijfeld, maar door testen en uitproberen kwam ik er achter dat de nikon fijner in je hand ligt en je hebt 2 instel wieltjes voor shutter en sluitertijd.
De kwaliteit van film is ook gewoon top maar het ligt er natuurlijk ook aan wat voor lens je erbij pakt.
Ik gebruik voor film voornamelijk mijn zoomlens van sigma en mijn fisheye lens.
Ik heb de D90 nu bijna 2 jaar en nog steeds geen klachten. Maar anders zou je even naar een speciaal zaak kunnen gaan die weten daar wel iets meer te vertellen dan ik.
Poster: Yvaroz
hee weet iemand of het slim is om de X Lion update op mn macbook pro te kopen, ivm met traktor,?
want ik wil de update best kopen maar als traktor het niet meer doet dan heb ik een probleem
Poster: Mikeyy-V
Heel onduidelijk allemaal, eerst?6 doden, toen 1 dode en 7 zwaargewonden en nu dus 3 doden en 60 gewonden. Morgen?of vannacht zal er sowieso meer duidelijkheid zijn. Ben benieuwd naar verhalen van DJR-leden die er zijn geweest.
Poster: Winston
Traktor doet het altijd op een mac book en de apple OS-sen.
Poster: TripleSpin
@ crazy
Ik ben er uiterst tevreden over. Ik gebruik 'm samen met een sigma 18-250mm lens.
Ik heb op zich wel iets of wat kennis van camera's maar heb er geen opleiding voor gedaan.
Maar ik zou even afwachten want als het goed is komt er binnenkort een opvolger van de d90. De d90 van nu is al wat verouderd, daarom ben ik ook alweer aan het kijken voor een body update.
Poster: Crazy
Wat zou ik dan ?cht moeten weten als ik zo'n camera ga halen? Ik heb zelf al wel wat research gedaan met betrekking tot wat voor foto's ik zou maken e.d.
Poster: mrmagix
Mijn vrienden/kennissen zijn alleszins veilig. Wat een geluk... Was toch wel effe bang afwachten!
Dj-Fantasy van dit forum zit er ook, dus van hem zullen we waarschijnlijk (hopelijk?) verslag krijgen.
Poster: Bennet
550D is een top camera! Ben zelf ook een grote EOS fan (ik heb 2x de 5DMKII en de 7D) En de 550D is qua prestaties vergelijkbaar aan de 7D, en de 550 heeft zelfs nog een groter scherm. De 550 is voor foto en film een hele goeie keus. Je zult er zeker geen spijt van krijgen. ISO snelheid is top, en FPS liggen nog best hoog voor een camera uit die prijsklasse.
De organisatie bereid zich voor op een omweer met felle regen. Niet op een hele storm met hagel en rukwinden. De fout dat pukkelpop heeft gemaakt is die paar procent kans op een storm niet meegerekend en een iets minder stevige constructie te bouwen. Dat heeft waarschijnlijk zijn oorzaak in de financi?le sector, want je gaat mij niet vertellen dat je geen tentzeil kan maken dat perfect bestand is tegen enorme waterdruk. Ook de toren naast het hoofdpodium dat is ingezakt heeft waarschijnlijk door financi?le beperkingen de geest gegeven. Extra gewicht onderaan en die had nooit van grond gegaan.
Poster:?Bennet
Uit de hand filmen is nooit helemaal steady. Maar als je het goed doet stoort het totaal niet! Bij de 550D is het juist makkelijker omdat hij wat lichter is. Als ik de hele dag met 2 5D's om me nek loop heb je aan het eind van de dag spierpijn :P?
Maar de kleinere bewegingen die je maakt zijn natuurlijk wel sneller zichtbaar op de 550. Evengoed blijft het een top camera!
Dit gaat verder dan alleen het werk van de rigger. Natuurlijk wordt zijn naam ook zwart gemaakt door dit voorval, maar als pukkelpop hem een bepaald kapitaal geeft dat tegen 95% van al die stormen tegen kan, kan hij niet anders dan dat doen. OF hij zou stom zijn en zo'n gigantisch project uit handen geven. Als er dan die andere 5 procent van de kans op stormen opduikt, ja dan ben je flink gepakt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.