De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 (20/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 05-07-2011 15:08
Hallo iedereen!

Bij deze.
De late leeuw lacht 52!
Voor al JOUW oftopic post.
Leef je lekker uit!
Maar hou het netjes en ga geen ruzie maken!

Eindelijk zomer,
Geniet daarom lekker in onze DJR?cocktailbar Happy, laughing.

En nu voor iedereen eindelijk de voe!

Have fun!

Stef

User edit by LilQuint on 05-07-2011 @ 22:09:08 (23%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 ??

Vote :   

Estacy    posted on 12-08-2011 01:56
serato werkt alleen met serato hardware. dus de serato geluidskaarten of sommige Rane mixers. het is wel gratis, alleen werkt het niet zonder die hardware.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
MrQreeny    posted on 12-08-2011 03:44
Zo.... Lekker naar Malta nu!! 14de komt David Guetta ook nog is een avond draaien, helemaal top!!

Groeten!!!!!!!Cool
'Music is the universal language of mankind...'
Henri_D    posted on 12-08-2011 09:09
Poster: Estacy
serato werkt alleen met serato hardware. dus de serato geluidskaarten of sommige Rane mixers. het is wel gratis, alleen werkt het niet zonder die hardware.

ja maar ik bedoelde in tek-zotic geval hij wou gewonen vinyl draaien, dus in plaats van in software op audio through zetten gewoon ompluggen voor geluidskaart er van tussen (en dus ook software er van tussen).

(en veel plezier McQreeny! )
User edit by Henri_D on 12-08-2011 @ 09:10:28 (8%)
Dj_Fantasy    posted on 12-08-2011 11:15
Pff het is gedaan met de lol.. xone DB4 is terug...
maar het was toch een vet mengpaneel.. hier kun je lezen wat ik er van vondt Thumbs Up
Nu mn eigen nog wat amusseren met ableton live se... eens zien?of ik er een fatsoenlijke mix mee kan maken!

Wie gaat er volgende week naar Decibel?Outdoor???

edit: leuke extra, binnenkort een interview online van Noisecontrollers! En eentje van The Prophet!
dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 12-08-2011 @ 11:34:47 (34%)
tek-zotic    posted on 12-08-2011 11:58
Poster: Henri_D
mss domme vraag speel nooit met serato, maar kun je niet gewoon zoals bij tracktor kabeltje uit geluidskaart en in mixer pluggen?

btw: zalige GIF!

da kan, probleem is dat het volledig ingebouwd zat allemaal en je er zonder een hele kast open te vijzen niet aan kon
Lucalicious    posted on 12-08-2011 19:27
I'm back!
heb vier heeerlijke weken gehad in amerika, maar heb nu gelukkig weer tijd voor djr :D
Henri_D    posted on 12-08-2011 19:47
welkom trg en.... we want pics!! haha, ik dan toch.

Zou erg graag volgende zomer een rondreis door amerika gaan doen, zit er al even aan bezig maar nu nog wat problemen om budget rond te krijgen, 2 maanden rontrekken kost echt handen vol geldCool
DjVictorF    posted on 13-08-2011 14:59
Is er iemand die hier interesse heeft in een Yamaha Pacifica elektrische gitaar + toebehoren of een Reloop IQ2+Usb mixer?
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Seca    posted on 13-08-2011 15:04
Listening to Bonzai Allstars Megamix 2011, So Far So Good !
mrmagix    posted on 13-08-2011 15:12
Laat me weten wat je er van vindt als ie is afgeluisterd :D
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Seca    posted on 13-08-2011 16:06
Poster: mrmagix

Zeker goed! Happy, laughing Je kan hem altijd zelf eens luisteren natuurlijk Winking my eye
-FLoriZ-    posted on 13-08-2011 16:23
http://www.blogtv.com/people/djffect
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
LLCoolP    posted on 14-08-2011 01:09
Zo.. net terug van EXTREMA Belgium (vlak over de grens hier).

ben veel feesten afgeweest
maar zo als die Belgen feesten blijft toch apart.
Happy, laughingHub weer flashmop dit flashmop dat, allemaal op de foto ook al ken je hun niet en
natuurlijk heee. . .hooo. .

Dr lektroluv was straks maar niet als afsluiter erg eentonig vond ik!! !

achja was geslaagd feestje ondanks wat regen
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 14-08-2011 @ 01:09:40 (2%)
Tekhead    posted on 14-08-2011 02:00
Poster: mrmagix

Bonzai is icoon in de dance geschiedenis
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 14-08-2011 02:01
Poster: LLCoolP
Zo.. net terug van EXTREMA Belgium (vlak over de grens hier).

ben veel feesten afgeweest
maar zo als die Belgen feesten blijft toch apart.
Happy, laughingHub weer flashmop dit flashmop dat, allemaal op de foto ook al ken je hun niet en
natuurlijk heee. . .hooo. .

Dr lektroluv was straks maar niet als afsluiter erg eentonig vond ik!! !

achja was geslaagd feestje ondanks wat regen

Is toch een heel verschil met Nederland he.
Maikelxxl    posted on 14-08-2011 02:27
pff wat bestaan er toch ook rare mensen op de wereld.

Bah Bah word al meer dan een maand gestalkt door een gezin.

Bel je de politie zeggen ze dan moet je snachts maar je telefoon uitzetten en overdag.

Word er echt gek van Elke nacht gaat de telefoon wel dan druk je hem uit bellen ze op de andere
Grrr
Moet me echt inhouden nu.
TimmyV    posted on 14-08-2011 02:49
Poster: Maikelxxl
pff wat bestaan er toch ook rare mensen op de wereld.

Bah Bah word al meer dan een maand gestalkt door een gezin.

Bel je de politie zeggen ze dan moet je snachts maar je telefoon uitzetten en overdag.

Word er echt gek van Elke nacht gaat de telefoon wel dan druk je hem uit bellen ze op de andere
Grrr
Moet me echt inhouden nu.

Waneer je kan aantonen dat je met regelmaat wordt gebeld?door hetzelfde nummer, dan kan je provider het desbetreffende nummer blokkeren voor je.
Moet je je provider even bellen en vragen naar de voorwaarden en wat voor eventuele juridische stappen je kan nemen.
Dacht dat je bij vodafone een formulier moest invullen met 3 verschillende tijdstippen dat het gebeurt is.
Aantal jaar geleden kon je dit nog zelf met je telefoon (kon volgens mij nog met een Nokia 3310), maar tegenwoordig is dat volgens mij?niet meer mogelijk.
Samsung kon dit ook. Weet niet of de hedendaagse Samsung telefoons dit nog steeds kunnen.
?Wel kan je alle inkomende oproepen blokkeren.
Nadeel is natuurlijk dat je dan door echt?helemaal?niemand meer gebeld kan worden.
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 14-08-2011 @ 02:57:14 (22%)
vanilladj    posted on 14-08-2011 03:30
Sensation GB nu livestream?http://www.dancetunesradio.com/newplayer/index.html
Was voorheen: Nils7
Dyno    posted on 14-08-2011 10:30
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
User edit by Dyno on 14-08-2011 @ 10:37:57 (3%)
Maikelxxl    posted on 14-08-2011 10:58
Poster: TimmyV
Waneer je kan aantonen dat je met regelmaat wordt gebeld?door hetzelfde nummer, dan kan je provider het desbetreffende nummer blokkeren voor je.
Moet je je provider even bellen en vragen naar de voorwaarden en wat voor eventuele juridische stappen je kan nemen.
Dacht dat je bij vodafone een formulier moest invullen met 3 verschillende tijdstippen dat het gebeurt is.
Aantal jaar geleden kon je dit nog zelf met je telefoon (kon volgens mij nog met een Nokia 3310), maar tegenwoordig is dat volgens mij?niet meer mogelijk.
Samsung kon dit ook. Weet niet of de hedendaagse Samsung telefoons dit nog steeds kunnen.
?Wel kan je alle inkomende oproepen blokkeren.
Nadeel is natuurlijk dat je dan door echt?helemaal?niemand meer gebeld kan worden.

Ze bellen anoniem de viezerikken.
Vanacht de hele nacht niet geslapen door die mensen.
Elke keer rijden ze voor me huis stoppen ze eventjes en dan rijden ze door
Deed ik gisteren de lampen uit. was er ?Me toch een knal Hebben ze geprobeerd de ruiten door te gooien.
Nou word er echt misselijk van. Bel je de politie zeggen ze maar ' Maar meneer u rijd is toch heel ' Daar kan je het met mee doen tjonge jongen.
tek-zotic    posted on 14-08-2011 11:24
Poster: Dyno
a href='http://soundcloud.com/djbender-1/brainpower-dansplaat-dyno-1' target='_blank'>http://soundcloud.com/djbender-1/brainpower-dansplaat-dyno-1

Hahahaha.

hmm vind hem eigenlijk niet goed man, past soms gewoon niet helemaal samen, mist ook wat drive. Komt gewoon niet los mijns inziens
Henri_D    posted on 14-08-2011 11:25
gestalkt door een gezin? :S?
En idd, dankzij enorm goeie wetgevingen (jammer genoeg voor de verkeerde kant) kan politie ongeveer nooit iets doen. Wel kun je overwegen om goekope camera aan te schaffen dat je tenmiste al bewijs hebt als ze het nog eens proberen. Of je kunt er zeker van zijn dat ze er van af komen zonder meer omdat je niets kan van bewijs voorleggen dat het hun is. .
LLCoolP    posted on 14-08-2011 13:25
Poster: Henri_D
gestalkt door een gezin? :S?
En idd, dankzij enorm goeie wetgevingen (jammer genoeg voor de verkeerde kant) kan politie ongeveer nooit iets doen. Wel kun je overwegen om goekope camera aan te schaffen dat je tenmiste al bewijs hebt als ze het nog eens proberen. Of je kunt er zeker van zijn dat ze er van af komen zonder meer omdat je niets kan van bewijs voorleggen dat het hun is. .

Is een optie: Zit je alleen weer met, je mag alleen je eigen terrein filmen, niet de straatkant filmen.?Dus moeten ze al op?jou tuintje komen.?
User edit by LLCoolP on 14-08-2011 @ 13:25:54 (1%)
LLCoolP    posted on 14-08-2011 13:28
Poster: Tekhead
Is toch een heel verschil met Nederland he.

Jup! Maar ben het gewend, heb er op school gezeten.
Tekhead    posted on 14-08-2011 13:30
Poster: LLCoolP
Jup! Maar ben het gewend, heb er op school gezeten.

ja ik ook haha LOL

211 Users online: 23 Guests (188 Unknown)
Pages generated today : 44.263
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.637