Poster: Estacy
serato werkt alleen met serato hardware. dus de serato geluidskaarten of sommige Rane mixers. het is wel gratis, alleen werkt het niet zonder die hardware.
Poster: Henri_D
mss domme vraag speel nooit met serato, maar kun je niet gewoon zoals bij tracktor kabeltje uit geluidskaart en in mixer pluggen?
btw: zalige GIF!
Poster: mrmagix
Laat me weten wat je er van vindt als ie is afgeluisterd :D
Poster: mrmagix
Laat me weten wat je er van vindt als ie is afgeluisterd :D
Poster: LLCoolP
Zo.. net terug van EXTREMA Belgium (vlak over de grens hier).
ben veel feesten afgeweest
maar zo als die Belgen feesten blijft toch apart.Hub weer flashmop dit flashmop dat, allemaal op de foto ook al ken je hun niet en
natuurlijk heee. . .hooo. .
Dr lektroluv was straks maar niet als afsluiter erg eentonig vond ik!! !
achja was geslaagd feestje ondanks wat regen
Poster: Maikelxxl
pff wat bestaan er toch ook rare mensen op de wereld.
Bah Bah word al meer dan een maand gestalkt door een gezin.
Bel je de politie zeggen ze dan moet je snachts maar je telefoon uitzetten en overdag.
Word er echt gek van Elke nacht gaat de telefoon wel dan druk je hem uit bellen ze op de andere
Grrr
Moet me echt inhouden nu.
Poster: TimmyV
Waneer je kan aantonen dat je met regelmaat wordt gebeld?door hetzelfde nummer, dan kan je provider het desbetreffende nummer blokkeren voor je.
Moet je je provider even bellen en vragen naar de voorwaarden en wat voor eventuele juridische stappen je kan nemen.
Dacht dat je bij vodafone een formulier moest invullen met 3 verschillende tijdstippen dat het gebeurt is.
Aantal jaar geleden kon je dit nog zelf met je telefoon (kon volgens mij nog met een Nokia 3310), maar tegenwoordig is dat volgens mij?niet meer mogelijk.
Samsung kon dit ook. Weet niet of de hedendaagse Samsung telefoons dit nog steeds kunnen.
?Wel kan je alle inkomende oproepen blokkeren.
Nadeel is natuurlijk dat je dan door echt?helemaal?niemand meer gebeld kan worden.
Poster: Dyno
a href='http://soundcloud.com/djbender-1/brainpower-dansplaat-dyno-1' target='_blank'>http://soundcloud.com/djbender-1/brainpower-dansplaat-dyno-1
Hahahaha.
Poster: Henri_D
gestalkt door een gezin? :S?
En idd, dankzij enorm goeie wetgevingen (jammer genoeg voor de verkeerde kant) kan politie ongeveer nooit iets doen. Wel kun je overwegen om goekope camera aan te schaffen dat je tenmiste al bewijs hebt als ze het nog eens proberen. Of je kunt er zeker van zijn dat ze er van af komen zonder meer omdat je niets kan van bewijs voorleggen dat het hun is. .
Poster: Tekhead
Is toch een heel verschil met Nederland he.
Poster: LLCoolP
Jup! Maar ben het gewend, heb er op school gezeten.