Poster: Tekhead
ja ik ook haha LOL
Poster: LLCoolP
Is een optie: Zit je alleen weer met, je mag alleen je eigen terrein filmen, niet de straatkant filmen.?Dus moeten ze al op?jou tuintje komen.?
Poster:?Henri_D
-the pacific
Poster: Look
Weet iemand nog een leuke serie die ik kan gaan kijken?
Ik heb onderstaande series gezien en ik vond deze top:
- Entourage
- Californication
- Prison Break
- Blue Mountain State
- Crime Scene Investigation (de Las Vegas versie)?
- South Park
Ik hoop dat iemand mij nog aan een leuke serie kan helpen
Poster: Estacy
flashpoint, is canadees, die weten al wat beter hoe je series moet maken dan die amerikanen. gaat over een soort SWAT team speciaal voor gijzelingen.
die vondt ik dan weer helemaal niks. ik verwachtte iets in de trend van band of brothers, maar pacific was in mijn ogen niks meer dan slow-mo headshots, veel bloed en een grijs filter
dan kun je beter Band of Brothers gaan kijken, moet je wel goed voor gaan zitten.
Poster: Estacy
die vondt ik dan weer helemaal niks. ik verwachtte iets in de trend van band of brothers, maar pacific was in mijn ogen niks meer dan slow-mo headshots, veel bloed en een grijs filter
dan kun je beter Band of Brothers gaan kijken, moet je wel goed voor gaan zitten.
Poster: Look
Weet iemand nog een leuke serie die ik kan gaan kijken?
Ik heb onderstaande series gezien en ik vond deze top:
- Entourage
- Californication
- Prison Break
- Blue Mountain State
- Crime Scene Investigation (de Las Vegas versie)?
- South Park
Ik hoop dat iemand mij nog aan een leuke serie kan helpen
Poster: Dyno
Wat dacht je van de meest briljante serie ooit?
Poster: LLCoolP
Niet zo vreemd als je ook in Belgi? woont!
Poster: feestbeest
inderdaad binnen kort even kopen! ?De preview klinkt goed! Jou tracks gaan zowiezo wel lekker moet ik zeggen! Ze hebben wel een zomers tintje van wat ik tot nu toe heb gehoort!
Poster:?Maikelxxl
net in elkaar geslagen door die familie. Zit nu te wachten op de politie.
Poster: Sebasz
Thanks man?
euhh door welke familie?
Poster: Maikelxxl
waar ik eerder over schreef.
Poster: DjVictorF
Wat is dan de reden dat die familie je zo haat? En hoe ken je ze?
Vind het wel heel rot voor je hoor, maar ik snap het verhaal ook niet helemaal.
Poster: mrmagix
Nu heb je teminste iets van bewijs, zodat je het voor altijd kan stoppen! Spijtig dat deze manier van bewijsvorming nodig is, maar nu kan je alles op tafel gooien van bewijzen dat je al had. Nu zijn die wel van belang, eventueel kan er dan zelfs een straatverbod komen. Hier in Belgi? moet je niet veel mis doen of je kan er al ??n te pakken krijgen. Zelf hadden we hier ook ooit een stalker en die mag puur op bewijs van betreding van privaat eigendom (zonder iets mis te doen) en sms en bel verslagen niet meer binnen de 100 meter van ons huis komen. Zelf vonden we dat wel erg extreem, maar het is wel een degelijke oplossing
Iets anders, stem op een vriend van mij!
Link topic: Stem-op-mij
Directe link stem-site: Stem-op-Dj-Nobels
Het is enkel een facebook-like of een tweet dat je moet geven, geen vallidatie, enkel 5 seconden werk.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.