Poster: Furret
Het is een geinig begin.
Je kan echter aan de waveform al zien dat de track 'leeg' is, hij moet wat voller, probeer wat percussie erbij te doen, vooral op de climax (bijvoorbeeld een baslijn, of de standaard house toms). Probeer het alleen vooral niet vol te proppen, maar denk meer in het spectrum van hoog/mid/laag, de verdeling daartussen moet goed zijn.
Ook zou ik nog iets duidelijker structuur in het nummer aanbrengen, en dan vooral met betrekking tot het geluid. Geef duidelijk aan wanneer er een opbouw is met effecten/sweepers/etc. Zo cre?er je een veel mooiere opbouw.
Ook zou ik bijvoorbeeld bij de 2e breakdown niet weer met de loop beginnen waarmee je het nummer zelf ook al begon, dat komt saai over. Probeer eens helemaal geen beat maar een piano of synth, dan een opbouw, en dan weer terug op de lead die je al eerder gebruikt hebt.
Hopelijk heb je er wat aan,
-- DJ Furret
Zeer bedankt voor je comment wardeer ik enorm en de tips zijn zeker heel bruikzaam. Ik zal er eens voor kijken , maar die track heeft enorm veel kritiek gekregen. Hopelijk aan de hand van jou tips wordt hij iets beter. Zal eens kijken voor wat toe tevoegen. Ik dacht al dat hij een beetje leeg klonk. Ik heb er zeker wat aan. Ben ook nog maar beginnend zoals ik al aangaf in m'n introductie.
Groeten tojx?