ik heb hetzelfde met serato: op me windows lappie werkt het zo: SL-1 en 2 cdj-400's (laatste 2 zaten via een degelijke powered usb hub aan de laptop en de SL-1 direct), k selecteer op de cdj 400 deck 1 en 2 en kan knallen maar op mijn nieuwe week oude macbook pro werkt dit niet. serato draait perfect met timecode maar met de HID modus van de cdj's kandie niet overweg op de macook pro: dan gebeurd er gewoon niks op de cdj's als je ergens een driver wil selecteren XD
beetje !@#$#@#$# als je bedenkt dat ik tot dat een nieuwe dit probleem aanpakkende driver van apple of serato verschijnt (weet niet hoe je dat ziet bij apple maar ok.) want tot nu toe heb ik dan naar onder afgerond 2700 euro uitgegeven aan een laptop die niet werkt zoals hij zou moeten werken, en dat terwijl macbook's juist worden aangeraden als stabieler platform voor club dj's etc (en dj's in het algemeen

?
voor wie er wat aan denkt te hebben de system specs:?
- 15'' macbook pro 2011 edition
- 2.2 GHz intel core I-7 (quad core) processor
- 8 Gigabyte RAM geheugen 1333 MHz DDR3
- Rane SL-1 met serato scratch live versie 2.2
- CDJ 400's met de meest recente (inmiddels ook al 1 tot 2 jaar oude) firmware update van pioneer
als iemand me hiermee zou kunnen helpen die misschien zelf dit probleem ook heeft moeten overbruggen met cdj 400's of 2000's, heel graag, en wie weet hebben andere forumgebruikers er ook wat aan.
m.v.g.
stefan margaroli