CDJ2000 USB achterzijde - pin gebroken
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

nTom    posted on 01-07-2011 17:59
Op de achterkant van ??n van mijn twee CDJ2000's is de kunststof pin van de USB poort afgebroken. Toen ik de speler wilde aansluiten wilde de stekker er niet in. Na nader onderzoek miste het kunststof deel, die lag op de bodem van de flightcase. De stekker wilde er niet in omdat de metalen pinnetjes die normaal door het kunststof bij elkaar worden gehouden waren verbogen doordat ik had gebrobeerd de USB stekker erin te doen. Erg vervelend omdat ik de CDJ's als MIDI-controller gebruik.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik vraag dit omdat ik probeer in te schatten of dit onder garantie valt. Op het Pioneer forum staan een aantal topics van mensen met hetzelfde probleem. Bij die mensen viel het onder garantie, ik vraag me alleen af hoe men hier in Nederland mee om gaat. Ik heb er geen zin in om mijn speler drie weken kwijt te zijn om erachter te komen dat het niet onder garantie valt. Dan bestel ik liever zelf het onderdeel, dat scheelt een hoop tijd. Overigens gebruik ik de spelers alleen zelf (dus geen verhuur), ik neem ze mee overal waar ik draai. Dat is gemiddeld zo'n 1x per 2 weken. Aangeschaft in juli 2010.

What do you think about CDJ2000 USB achterzijde - pin gebroken ??

Vote :   

OneSoul    posted on 02-07-2011 05:26
Pioneer is een internationaal bedrijf, ik het zou het vreemd vinden moest men in Nederland anders denken over dit probleem.
Er wordt volgens mij algemeen afgesproken of dit al dan niet onder garantie valt...
Play the music, not the instrument.
Tekhead    posted on 02-07-2011 08:14
Idd, breng hem terug naar de shop die zullen dat wel regelen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
bambamstudio    posted on 02-07-2011 16:19
Ik had een nieuwe, uit de doos CDj2000 5 min in mn handen en de USB was al defect, is gewoon gerepateerd voor een reparatie center. Vraag je dealer.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
BennoRevelli    posted on 02-07-2011 21:51
Problemen met de USB achterzijde zijn vrij bekend..
er zijn mensen die hun hele achter usb connectie zijn kwijtgeraakt omdat deze simpelweg de cdj 'inviel'
Gewoon even terug naar je dealer, Je hebt gewoon pech gehad Thumbs Up Als je kijkt naar het aantal verkochte spelers vallen de problemen opzich nog mee.
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
djcanta    posted on 08-07-2011 11:05
gewoon mee terug naar je dealer... hoop wel dat je 'm in NL hebt gekocht bij een beetje goede shop en niet bij een of andere vage webshop in Afrika Cool?'t is zo opgelost, hier hebben we die onderdelen standaard liggen.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Cyspoz    posted on 08-07-2011 13:43
Is reeds door meerdere mensen op verschillende fora gerapporteerd. Ik heb van niemand een signaal gehoord dat dit niet onder garantie is verholpen. Dus even terug naar de dealer en dan komt het allemaal in orde. Mits de dealer een offici?le Pioneer dealer is.

This is an old Topic

No new postings for 5.057 days.
 Post CommentThat would be 168.6 months
or a whopping 13.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

175 Users online: 29 Guests (146 Unknown)
Pages generated today : 57.194
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.730.146