Op de achterkant van ??n van mijn twee CDJ2000's is de kunststof pin van de USB poort afgebroken. Toen ik de speler wilde aansluiten wilde de stekker er niet in. Na nader onderzoek miste het kunststof deel, die lag op de bodem van de flightcase. De stekker wilde er niet in omdat de metalen pinnetjes die normaal door het kunststof bij elkaar worden gehouden waren verbogen doordat ik had gebrobeerd de USB stekker erin te doen. Erg vervelend omdat ik de CDJ's als MIDI-controller gebruik.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik vraag dit omdat ik probeer in te schatten of dit onder garantie valt. Op het Pioneer forum staan een aantal topics van mensen met hetzelfde probleem. Bij die mensen viel het onder garantie, ik vraag me alleen af hoe men hier in Nederland mee om gaat. Ik heb er geen zin in om mijn speler drie weken kwijt te zijn om erachter te komen dat het niet onder garantie valt. Dan bestel ik liever zelf het onderdeel, dat scheelt een hoop tijd. Overigens gebruik ik de spelers alleen zelf (dus geen verhuur), ik neem ze mee overal waar ik draai. Dat is gemiddeld zo'n 1x per 2 weken. Aangeschaft in juli 2010.
What do you think about CDJ2000 USB achterzijde - pin gebroken ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Pioneer is een internationaal bedrijf, ik het zou het vreemd vinden moest men in Nederland anders denken over dit probleem. Er wordt volgens mij algemeen afgesproken of dit al dan niet onder garantie valt...
Problemen met de USB achterzijde zijn vrij bekend.. er zijn mensen die hun hele achter usb connectie zijn kwijtgeraakt omdat deze simpelweg de cdj 'inviel' Gewoon even terug naar je dealer, Je hebt gewoon pech gehad Als je kijkt naar het aantal verkochte spelers vallen de problemen opzich nog mee.
gewoon mee terug naar je dealer... hoop wel dat je 'm in NL hebt gekocht bij een beetje goede shop en niet bij een of andere vage webshop in Afrika ?'t is zo opgelost, hier hebben we die onderdelen standaard liggen.
Is reeds door meerdere mensen op verschillende fora gerapporteerd. Ik heb van niemand een signaal gehoord dat dit niet onder garantie is verholpen. Dus even terug naar de dealer en dan komt het allemaal in orde. Mits de dealer een offici?le Pioneer dealer is.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.