Ik draai sinds een paar maanden met Traktor 2 Pro en dat bevalt zeer goed! Toen ik alles ingesteld had en mijn muziek had geript wat ik origineel uit mijn CD-map mee wilde nemen naar m'n digitale bibliotheek was ik klaar om er mee aan de slag te gaan. 1 - 3 gigs per weekend en 't bevalt steeds beter! De eerste paar weken was 't wat onwennig maar dat ging zo over. Draaien met DJ Software is echt een toegevoegde waarde! Afgelopen weekend op een set 3xCDJ2000 en DJM900NXS gedraaid met een kleine USB-schijf (250GB) en toen miste ik m'n Traktor en laptop! Op CDJ's kan ik heel goed uit de voeten maar vandaag de dag neem je zoveel muziek mee naar een gig dat je op een laptop beter je muziek kan ordenen en dus ook een veel beter overzicht hebt van wat waar staat. Dan heeft een CDJ2000 nog een mooi en relatief goed scherm, toch mis ik daar wat ik op een laptop aan overzicht heb. Zeker bij CDJ900/850 is 't?te beperkt.
En ja, ik had ook m'n laptop open kunnen klappen en de CDJ's als controller kunnen gebruiken voor Traktor.. heb 't niet gedaan

Als ik met Traktor draai, dan draai ik ook met de S4.