Poster: djcanta
En ja, ik had ook m'n laptop open kunnen klappen en de CDJ's als controller kunnen gebruiken voor Traktor.. heb 't niet gedaanAls ik met Traktor draai, dan draai ik ook met de S4.
ja klopt.. maar ik had geen netwerk-touwtje in m'n tas zitten. Vergeten
En,
Op veel locaties staan 2 CDJ2000 met DJM800 zonder hub.
Poster: kollius
@ Doliviera? Klopt de DN-s3700 heeft een geluidskaart intern. Echter is dit alleen een uitgang. Ik kan hem via usb aansluiten op de PC en via tulp naar de mixer, echter kan ik dan nog niet time-coded draaien.
Wel kan ik hem als controller gebruiken voor bijv. Virtual DJ. Maar bij Traktor werkt?dit niet.?Om time-coded te draaien zal ik dus een geluidskaart nodig hebben met een ingang voor de cd-speler en usb die op mijn laptop aangesloten zit. Dan komt mijn CD-speler uitgang via tulp op de ingang van de geluidskaart, en moet de geluidskaart weer een uitgang hebben naar mijn mixer dacht ik. Wel hoef ik geen time-code cd te gebruiken omdat de DN-s3700 deze zelf kan genereren via de Hybride-mode.
Aangezien ik 2 cd-spelers heb zal ik dus volgens mij een geluidskaart nodig hebben met 2 in- en 2 uitgangen. De goedkoopste de Maya-usb kost al ? 80,-. Voor ?20 euro meer heb ik dus dat volledige mixvibes pakket met alle toebehoren.
Tenminste dat is wat ik ervan begrepen heb. Ik heb me er gisteravond eens een beetje in verdiept. Mocht dit niet kloppen hoor ik het natuurlijk graag.
ja klopt.. maar ik had geen netwerk-touwtje in m'n tas zitten. Vergeten
En,
Op veel locaties staan 2 CDJ2000 met DJM800 zonder hub.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.